Va invitam sa faceti cunostinta cu noul Volkswagen Golf Alltrack, o versiune care promite sa te faca fericit chiar si in off-road.
Noul produs al constructorului din Wolfsburg are la baza versiunea break a lui Golf si beneficiaza de o serie de accesorii exterioare menite sa faca escapadele in off-road mult mai sigure.
Design Volkswagen Golf Alltrack
Pentru inceput amintim spoilere modificate, protectii din plastic atat in partea frontala, cat si in zona posterioara a masinii, aripi mai late si praguri laterale noi. Din toata aceasta ecuatie nu puteau lipsi barele de amarare de pe plafon.
Pentru ca totul sa aiba sens, inginerii Volkswagen au marit garda la sol a lui Golf Alltrack cu 20 de milimetri.
Gama de motorizari Volkswagen Golf Alltrack
Conform oficialilor germani, noul Golf Alltrack va fi disponibil alaturi de patru motorizari. Incepem cu unitatea pe benzina de 1,8 litri TSI capabila sa produca 180 CP la 4.500 rpm si un cuplu motor de 280 Nm disponibil intre 1.350 si 4.500 rpm. Resursele sunt puse in valoare cu ajutorul unei transmisii DSG cu sase rapoarte. Sprintul 0 – 100 km/h are loc in 7,8 secunde, viteza maxima se opreste la 217 km/h, iar consumul mediu anuntat este de 6,8 litri la suta de kilometri.
In dreptul motoarelor diesel, Volkswagen anunta trei agregate. Primul dintre acestea este cel de 1,6 litri TDI de 110 Cp si 250 Nm. Consumul de carburant in regim mixt anuntat de nemti este de 4,7 litri la suta de kilometri, in timp ce acceleratia 0 – 100 km/h se desfasoara in 12,1 secunde.
Cel de-al doilea propulsor diesel pregatit de germani este cel de 2,0 litri TDI de 150 CP si 340 Nm. Astfel, noul Volkswagen Golf Alltrack poate sprinta de la 0 la 100 km/h in 8,9 secunde, iar viteza maxima se opreste in dreptul valorii de 207 km/h. Conform oficialilor, consumul mixt pentru aceasta versiune este de 4,9 litri pentru 100 de kilometri parcursi.
Cea mai potenta versiune a lui Volkswagen Golf Alltrack este cea echipata cu motorul de 2,0 litri TDI de 184 CP si 380 Nm. Pentru aceasta varianta, VW ofera in standard transmisia DSG cu sase trepte. Astfel sprintul 0 – 100 are loc in 7,8 secunde, viteza maxima se opreste la 219 km/h, iar consmul mediu anuntat este de 5,1 litri la 100 de kilometri.
Pentru ca personalitatea de off-roader sa se incheie, VW ofera pe noul Golf Alltrack tractiunea integrala 4MOTION care lucreaza impreauna cu un diferential controlat electronic.