Opel a avut o multime de noutati pentru editia 2014 a Salonului Auto de la Paris. Pentru inceput vom trece in revista premierele de la standul Opel, iar mai apoi le vom diseca pe larg.
Cei care vom merge la standul Opel vor face cunostinta cu cea de-a cincea generatie a lui Corsa, cu Adam Rocks, Adam S, dar si cu noul motor de 2,0 litri.
Opel Corsa
Opel continua povestea de succes a lui Corsa cu cea de-a cincea generatie. Asa cum deja stiti, doi dintre redactorii Auto Bild au plecat in „Corsa de la Paris” pentru a face cunosinta mai pe indelete cu modelul german. La nivel exterior, remarcam influentele pe care Adam le-a avut asupra design-ului. Blocurile optice in forma de V cu lumini diurne de tip LED, grila trapezoidala cu tenta sportiva si stopurile, deja caracteristice pentru producatorul din Russelsheim ofera un aspect tineresc si modern.
La interior, elementele moderne se impletesc cu ergonomia pentru a oferi satisfactie maxima. Sistemul IntelliLink comunica cu soferul si cu pasagerii prin intermediul unui ecran tactil de 7 inch, iar sistemele de asistenta vin si ele sa indulceasca lista de dotari.
Sub capota, Opel va monta noul motor cu 3 cilindri de 1,0 litri ECOTEC Direct Injection Turbo. Acesta respecta normele de poluare Euro 6 si va fi disponibil in versiunile de putere de 90 si 115 CP. O alta unitate care va fi responsabila de bucuria pe care noul Corsa o ofera este cea de 1,4 litri Turbo. Aceasta se lauda cu 100 CP si 200 Nm.
Pe lista motoarelor diesel, Opel Corsa bifeaza 1.3 CDTI de 75 si 95 CP.
Opel Adam S si Rocks
Familia Opel Adam s-a imbogatit la Paris cu doi membri. Vorbim despre Adam S si Adam Rocks. Primul vine cu o serie de accesorii si elemente de design sport, in timp ce al doilea se doreste a fi intruchiparea unui crossover minuscul menit sa mai dea nastere unei nise intre segmentele auto deja consacrate.
Motorul 2,0 CDTI
Noua generatie a motorului de 2,0 litri CDTI a debutat la Paris pe Insignia si Zafira Tourer. Unitatea promite 170 CP la 3.750 rpm si 400 Nm intre 1.750 si 2.500 rpm. Conform oficialilor germani, motorul va fi mult mai silentios si mai rafinat fata de agregatul pe care il inlocuieste.