Borsec a fost din nou alături de echipajul lui Adi Teslovan, care, chiar și în condiții tehnice grele, a obținut locul al treilea în clasamentul pe echipe și locul al șaselea în clasamentul general al etapei de la Iași.
Orașul celor 7 coline a găzduit, în perioada 30 august – 1 septembrie, a 40-a ediție a întrecerii automobilistice de tradiție din Iași. Raliul Iașului atrage anual piloți, copiloți și entuziaști ai motorsportului, desfășurându-se pe un traseu variat și provocator, într-o atmosferă vibrantă, înainte de eveniment, orașul fiind împodobit cu steaguri și afișe ale competiției. În zilele raliului, străzile se umplu de sunetul motoarelor puternice, iar spectatorii se adună pe marginea traseului pentru a asista la cursele spectaculoase. Participanții se confruntă cu diverse provocări pe traseu, iar evenimentul este și o oportunitate de a întâlni piloți celebri și de a participa la activități conexe. Raliul Iașului aduce împreună pasionați de mașini de toate vârstele, transformând competiția într-o adevărată sărbătoare a vitezei și a pasiunii pentru motorsport. Organizatorii au pregătit multe surprize pentru concursul care începe vara și se încheie toamna, a șaptea etapă din Campionatul National de Raliuri Betano 2024. Startul festiv din fața Palatului Culturii, superspeciala Râpa Galbenă, cele șapte probe speciale de macadam, noutatea acestui an, proba de noapte Resonance de sâmbătă, plus un foc de tabără care a condimentat spectacolul oferit de echipaje au fost elementele cheie ale ediției 2024.
‘O etapă cu foarte multe provocări, ruperea cardanului transmisiei la sesiunea de antrenamente ne-a pus în situația de a evolua cu doar două roți motrice pe prima probă specială a raliului. Însă, echipa tehnică a făcut minuni și a reușit să găsească o soluție provizorie cu care să putem termina raliul. Cu emoții, dar am reușit să terminăm zic eu onorabil, chiar dacă puteam să forțăm mai mult, am încercat să găsim o cale de mijloc în care să fim și rapizi, dar să și protejăm mașina. Mai mult, la această etapă am avut un nou copilot care s-a aflat la prima lui experiență cu un R5 și care s-a descurcat absolut superb. Sunt foarte încântat că am reușit să ne găsim ritmul chiar cu unele sincope normale pentru o perioadă de acomodare, dar dăruirea și abordarea extrem de meticuloasă ne-a ajutat enorm să depășim foarte repede această perioadă. Apa minerală Borsec a fost din nou lângă noi și lângă echipa tehnică de care sunt foarte mândru, echipă de adevărați profesioniști fără de care nu reușeam să terminăm această etapă’, a declarat pilotul Adi Teslovan.