A doua etapă din CNRD a avut 65 de echipaje la start și s-a derulat pe macadam. Cursa a avut loc între 24 și 25 mai. Ploaia a transformat raliul în „cel mai greu din carieră’ pentru mai mulți piloți din campionat.
Întrecerea arădeană este recunoscută pentru probele speciale rapide și tehnice, pe o suprafață bună, cu peisaje frumoase. Ploile au făcut ca suprafața de concurs să fie extrem de alunecoasă și înșelătoare, pilotarea mașinilor fiind un efort permanent pentru adaptare la aderența schimbătoare.
Echipajul BIV Rally Team, format din Adrian Grigore – pilot și Vlad Terzi – copilot, a luat startul la Arad declarându-se încrezător și pregătit să depășească dezamăgirea de la prima etapă, Raliul Argeșului, unde a fost nevoit să abandoneze din cauza unor probleme tehnice. În ziua a doua a concursului, pe un traseu deteriorat de ploaie, echipajul 83 a lovit un bolovan, scos pe trasă de ceilalți concurenți. Șocul impactului a dus la fisurarea casetei de direcție a mașinii pilotate de Adrian, un Mitsubishi Lancer Evo 9, și la pierderea completă a uleiului de servo din circuit.
Ca urmare a acestui eveniment, cei aproape 22 de kilometri de probă specială au fost parcurși fără servodirecție, proba transformându-se într-o luptă pentru a rămâne pe drum și pentru a ajunge la finiș. În ciuda acestor neplăceri, echipajul BIV Rally Team a terminat concursul pe poziția a patra a Clasei RC2N și a adunat primele puncte ale sezonului 2019. Le ținem pumnii celor doi sportivi la Raliul Moldovei, derulat în Bacău, în 20-22 iunie.