Noua motorizare turbodiesel de 1,8 litri propusa de marca nipona afiseaza o putere ridicata pentru cilindreea respectiva: 150 CP. Raportul sau de compresie de 14,9:1 este cel mai redus din lume la un motor turbodiesel din orice domeniu tehnic. Mentionam ca motorul Mitsubishi este fabricat in intregime din aluminiu, are turbina cu geometrie variabila, alimentare commonrail si injectie directa, plus distributie variabila. Emisiile sale de CO2 sunt de numai 145 g/km.
,
Auto Bild Romania
in Știri
13 – Motor diesel Mitsubishi
Recordul de compresie redusa al noilor motoare diesel Mitsubishi.
-
Articole similare
-
Fără subtilități rafinate pe ideea denumirii, Mahindra BE 6 are specificații promițătoare și arată neașteptat de bine.
Mahindra exersează de la un timp încoace un limbaj stilistic numit Heartcore Design, iar una…
-
Faceliftul seriei Enyaq are un efect și mai pregnant în cazul versiunilor Škoda Enyaq Coupé, cu tușă premium inclusă.
Nu cu mulți ani în urmă, producătorul din Mlada Boleslav a surprins publicul abordând tema…
-
Cotare de top la siguranță pentru Mazda CX-80: Euro NCAP i-a acordat calificativul Best in Class în segmentul SUV-urilor mari..
În vremurile noastre, complexitatea la care a ajuns evaluarea de siguranță aplicată de către organizația…
-
Supriză britanică la început de an: Aston Martin Vantage Roadster sfidează cu eleganță și putere anotimpul rece!
Ce să înțelegem din prezentarea decapotabilei Aston Martin Vantage Roadster în plină lună ianuarie: că…
-
Considerat a fi materializarea supremă a luxului, Rolls-Royce Phantom aniversează 100 de ani de la prima apariție.
Acuratețea, precizia și generozitatea în materie de prestații – atribute prin care limuzinele Rolls-Royce Phantom…