Doua turbine montate in serie la dieselul Renault de 1,6 litri ridica puterea acestuia de la 130 la 160 CP.
Dupa modelul de la motoarele BMW si de la 2.0 CDTI de la Opel, Renault alege solutia sa monteze inca o turbina la dieselul de 1,6 litri. Ca si la BMW, cele doua turbine sunt montate in serie: una mai mica, cu inertie redusa, care intra in functiune de la turatii mai mici, astfel ca 90% din cuplul maxim este disponibil de la 1500 rpm si una de dimensiuni mai mari, care asigura putere mai mare la turatii mai mari.
160 CP
si
380 Nm
dezvolta noul
bi-turbo diesel
Fata de versiunea cu un singur turbo, care dezvolta 130 CP si 320 Nm, noul diesel biturbo are 160 CP si 380 Nm, oferind performante la nivelul unui diesel de 2 litri competitiv.
Renault declara ca noul motor este cu 25% mai economic decat unul de 2 litri cu putere similara.