În ultimele zile, termometrul arată cu minus în toată țara. Mașinile pe benzină nu întâmpină probleme când este vorba de frig, la diesel, însă, se schimbă problema.
Dacă un automobil pe motorină nu este pornit câteva zile, din cauza apei din motorină, pot apărea dopuri de gheață pe conducte, inevitabil acestea vor bloca sistemul de alimentare.
De ce alimentezi unele mașini pe stânga și altele pe dreapta? AFLĂ AICI
Astfel, în condiții de temperaturi scăzute, motorul pe benzină nu pornește la prima cheie. Bujiile sunt principala problemă, mai ales dacă automobilul este mai vechi de 10 ani.
Cum poți să dai la automat în mod corespunzător?
Dacă vrei să pornești mașina la temperaturi de -20 de grade atunci trebuie să pui contactul fără să o pornești timp de 4-5 secunde. Procedeul trebuie repetat până atunci când motorul autoturismului pornește.
Uite CE MAȘINI POȚI SĂ-ȚI IEI CU AJUTOR DE LA STAT!
Câte mașini pe motorină sunt în România?
Conform statisticilor, în România, mai mulți șoferi preferă benzina. La sfârșitul anului 2016, pe drumurile din România circulau 3,036 milioane de vehicule cu motorizare diesel (din care 2,119 milioane de autoturisme). Totodată, aceleași cifre arată că 3,586 milioane de maşini aveau motoare pe benzină, din care 3,339 milioane erau autoturisme.