Piaţa auto din România a înregistrat o scădere de 23,8% în primele trei luni ale acestui an, faţă de acelaşi interval din 2019, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).
Statistica de specialitate evidenţiază un recul important, de 33%, la nivelul lunii martie, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul anterior. Potrivit sursei citate, vânzările auto de pe plan local sunt susţinute, în principal, de către persoanele juridice, care, după trei luni din anul 2020, realizează 65% din totalul achiziţiilor de autoturisme, în timp ce persoanele fizice realizează restul de 35%. Analiza sectorială publicată de APIA relevă faptul că, în România, în perioada ianuarie – martie, topul general pe mărci (autoturism + autovehicule comerciale) este condus de Dacia, cu 8.019 unităţi, urmată de către Volkswagen – cu 3.031 unităţi, Renault (2.587), Skoda (2.454) şi Ford (2.184). Citește mai mult pe economica.net.