Aproape 45% din totalul vehiculelor noi cumpărate în anul 2019 prin Programul „Rabla’, au purtat marca Dacia. Podiumul celor mai populare autoturisme noi din România a fost ocupat, și în 2019, de trio-ul Logan, Duster, Sandero.
Dacia a încheiat anul 2019 cu vânzări în creștere, marca a livrat în total 55.463 de vehicule, față de 54.593 în 2018. Gama Logan rămâne cel mai bine vândut autoturism pe piața autohtonă, cu 20.433 vehicule livrate în 2019. Un succes completat de cel al modelului Logan MCV care, cu 4.096 unități vândute, rămâne break-ul preferat al românilor.
Duster și-a menținut poziția de lider detașat în segmentul SUV, cu 12.795 unități vândute, din care 70% în configurație 4×4. Modelul a beneficiat în cursul anului trecut de introducerea unei noi motorizări pe benzină, de 1.0 litri și 100 CP.
Un exemplar special adaptat, cunoscut sub denumirea de „Papamobil‘, utilizat în cursul vizitei în România a Papei Francisc, a fost înmatriculat, la sfârșitul anului trecut, de Statul Cetății Vaticanului.
Şi modelul Sandero a fost comercializat într-un număr de 11.799 unități, față de 10.218 în anul precedent. Versiunea cea mai accesorizată, Stepway, a reprezentat aproape 80% din volumele livrate.
Cu 2.523 unități vândute, Dokker a reușit în 2019 cele mai bune vânzări de la lansarea sa pe piața din România, în timp ce Lodgy (1.056 unități), a rămas lider în segmentul monovolumelor.
Vânzările totale ale mărcii Dacia (România, plus piețele internaționale) au atins, anul trecut, 736.570 unități. În Europa (statele UE + EFTA), Dacia a comercializat 581.543 de autoturisme, și figurează pe locul al 13-lea în clasamentul celor mai vândute mărci.
În clipul video este prezentată situaţia vânzărilor Dacia în România pe modele: