Aston Martin se pregătește pentru ce e mai rău. Interzicerea completă a autoturismelor propulsate de motoare cu ardere internă.
Din fericire, aceștia au dezvoltat un model de propulsor electric cu care pot fi modernizate vechile modele din gamă. Sistemul a fost montat, în premieră, pe un Aston Martin DB6 din 1970.
Citește și:
Dezastru la EuroNCAP: O stea pentru Jeep Wrangler și zero pentru Fiat Punto
Cifrele autonomiei oficiale pentru Kia e-Niro erau eronate
Volkswagen renunță la motoarele cu ardere internă
Programul Rabla s-a încheiat pentru persoanele fizice
Noua Kia Soul aduce schimbări majore
Craiova-Pitești va fi drum expres
Noi precizări despre taxa auto
Jeep Gladiator: Fratele pick-up al lui Wrangler se prezintă!
Tot ce îți trebuie pentru a rula în siguranță pe drumurile României
Porsche 911 are o nouă generație
Cum îți poți moderniza mașina
Ora de Educație Rutieră
Ce trebuie să conțină o trusă sanitară auto?
Producătorul britanic are în plan să mențină modelele clasice în circulație, indiferent de legile care se vor aplica în viitor cu referire la circulația autoturismelor cu motoare termice non-Euro.
Aceștia au conceput un sistem de propulsie 100% electric pentru unul din cele mai speciale modele. Un Aston Martin DB6 din 1970 a trecut prin această transformare.
Sistemul este conceput pentru a fi montat în compartimentul motor fără modificări aduse șasiului sau cutiei de viteze. Caseta', așa cum o numesc englezii, este fixată în locul vechiului motor și folosește un cordon ombilical' pentru a alimenta sistemele originale ale mașinii. Datele sistemului electric de propulsie sunt afișate prin intermediul unui ecran dedicat.
Cel mai important lucru aici nu este conversia la EV, ci faptul că acest proces este reversibil. Proprietarul acestei mașini poate monta oricând la loc motorul clasic al mașinii.
Primul Aston Martin DB6 a ieșit pe poarta fabricii din Newport Pagnell în 1965. În echipare standard, autoturismul era dotat cu un propulsor pe benzină cu 6 cilindri așezați în linie. Capacitatea acestuia era de patru litri, iar puterea se ridică la respectabila valoare de 286 de cai-putere. Împreună cu cuplul de 400 Nm, aceasta era una din cele mai rapide mașini ale vremii.
Modelul modificat de Aston Martin este un DB6 Volante (Cabrio) Vantage. În această echipare, motorul original producea 330 de cai-putere și asigura o viteză maximă de peste 245 km/h.