Compania stabilită în Ingolstadt a dezvăluit noul Audi Q7 facelift. Schimbările sunt considerabile, atât la interior cât și la exterior.
Impozantul SUV produs de Audi primește noua linie de design stabilită de noile modele. Grila a fost modificată și afișează aspectul hexagonal și șase elemente cromate montate pe orizontală. Bara frontală beneficiază acum de mai multă expresivitate și sportivitate, în timp ce farurile primesc tehnologia HD Matrix LED cu laser și o nouă semnătură luminoasă în echiparea opțională.
Posteriorul primește un set nou de blocuri optice LED, care sunt acum legate vizual prin intermediul unui element din aluminiu. De asemenea, bara de protecție beneficiază de un nou design mai agresiv, mai ales în versiunea de echipare S line, care include și jantele de 19 inchi.
Suspensia SUV-ului de dimensiuni mari a primit mai multe modificări de ordin tehnic care au rolul de a crea o experiență mai dinamică de condus. Audi a implementat un sistem care contracarează tendința naturală de ruliu a mașinii, astfel oferind un sentiment crescut de sportivitate.
Versiunea facelift a lui Audi Q7 poate fi echipată și cu direcție integrală, care permite roților punții spate să vireze cu până la 5 grade pentru a crește agilitatea mașinii.
În continuare, suspensia adaptivă cu perne de aer oferă un grad ridicat de confort și poate modifica garda la sol a mașinii în funcție de tipul drumului parcurs. Versiunea S line primește o setare mai fermă a suspensiei și stă mai aproape de sol cu aproximativ 15 milimetri în comparație cu versiunea standard.
Toate echipările noului model includ tehnologia mild hybrid care funcționează la 48 de volți. Astfel, consumul este redus cu până la 0,7 l/100 km, iar energia recuperată în timpul decelerărilor este introdusă înapoi în baterie. Dacă șoferul ia piciorul de pe accelerație atunci când rulează cu viteze cuprinse între 55 și 160 km/h, motorul se oprește până la 40 de secunde, iar mașina glisează cu viteză aproape constantă.
Versiunea îmbunătățită a lui Q7 măsoară acum 5.063 de milimetri în lungime (cu 11 mm mai mult), în timp ce lățimea ajunge la 1.970 de milimetri, iar înălțimea la 1.741 de milimetri. Versiunea cu cinci locuri oferă un volum de încărcare al portbagajului de 865 de litri, iar spațiul poate fi extins până la 2.050 de litri dacă se alege plierea spătarului banchetei. Versiunea standard beneficiază de un hayon cu deschidere electrică.
În ceea ce privește motorizările, faceliftul va fi disponibil la lansare cu două propulsoare diesel mild hybrid de trei litri cu 231 CP respectiv 286 CP, iar resursele vor fi gestionate prin intermediul unei transmisii automate cu opt trepte. În viitorul apropiat, Q7 va primi un propulsor pe benzină cu 340 de cai-putere, dar și o versiune plug-in hybrid.
Interiorul este modificat aproape complet, adoptând acum noul design stabilit de Audi Q8. Unitatea media folosește acum două ecrane tactile de mari dimensiuni, iar butoanele fizice aproape că au dispărut. Sistemul de infotainment oferă conectivitate de top cu LTE Avanced, hotspot Wi-Fi și suportă comenzi vocale. Navigația utilizează conexinea la internet pentru a avea acces la aplicația Google Earth și la informații din trafic în timp real. În anumite orașe, sistemul Car-to-X transmite informații privind timpul de așteptare la un semafor roșu și indică viteza optimă de rulare pentru a circula numai pe culoarea verde.
Sistemul de cruise control adaptiv include adaptive speed assist, traffic jam assist și active lane assist. De asemenea, mașina poate frâna sau accelera pe cont propriu pentru a evita un impact iminent.
Clienții pot opta pentru un pachet avansat de iluminare ambientală și pentru sistemul audio premium Bang & Olufsen 3D. De asemenea, noul model beneficiază de funcția soft close a ușilor și de un sistem de parfumare și ionizare a aerului din habitaclu.