Audi TT facelift a debutat în anul în care modelul german sărbătorește două decenii de la lansarea primei generații.
În mod evident, facelift-ul lui TT este bazat pe cea de-a treia generație a acestui model și este aplicat atât pe Coupe, cât și pe cabriolet. Să începem cu partea estetică.
TT de generație 2019 are o grilă frontală Singleframe în format 3D și fante de aerisire laterale mai generoase. Între timp, posteriorul are o nouă bară de protecție cu un accent suplimentar pe liniile orizontale.
Varianta S line are splitter față pe toată lungimea barei de protecție, o grilă a radiatorului finisată în nuanța Negru Titan și praguri specific fiecărui model. Bara spate are un difuzor de aer integrat și mai multe ornamente specifice. În funcție de preferințele clienților, blocurile optice pot fi comandate cu LED-uri sau cu matrice de LED-uri.
Pachetul S Line Competition este disponibil și pentru Audi TT
Gama de culori are două nuanțe noi, iar variantele S line pot fi comandate cu o culaore specific – Turbo Blue. Jantele sunt oferite atât de Audi, cât și de Audi Sport și au dimensiuni cuprinse între 18 și 20 de inchi.
Interiorul rămâne neschimbat, cu excepția unei noi configurații a sistemului Audi Virtual Cockpit. Acesta din urmă are un nou afișaj sport, care oferă informații despre puterea motorului cuplul dezvoltat și forțele g resimțite de șofer și pasager.
Audi A4 a primit un facelift – primele imagini și informații
Gama de motorizări va primi un filtru de particule pentru toate propulsoarele alimentate cu benzină. În standard, TT are o cutie manuală cu șase trepte, dar poate fi comandat și cu o transmisie S tronic cu două ambreiaje.
Motorul 1.8 TFSI a fost eliminat din gamă în favoarea unui 2.0 TFSI de 197 CP. Toate diesel-urile au fost eliminate și ele din ofertă, iar motorul TFSI de 2.0 litri va fi singura variantă pentru TT. Este oferită în trei niveluri de putere, care asigură până la 306 CP. Versiunile intermediare oferă 245 CP.
Audi e-tron va fi prima mașină de serie fără oglinzi laterale
Audi TT-RS va continua să existe și va fi oferit tot cu un motor turbo cu cinci cilindri în linie. Însă, nu avem încă imagini oficiale ale acestuia și nici nu au fost comunicate specificațiile tehnice.
Debutul commercial are loc în ultimul sfert al acestui an. În Germania, TT Coupe va pleca de la aproximativ 35.000 de euro, iar TT Roadster va porni de la 37.500 de euro.