Audi TT RS facelift a fost prezentat oficial la câteva luni de la debutul versiunii restilizate a modelului compact al mărcii din Ingolstadt.
Noul TT RS facelift este oferit în continuare atât în versiune Coupé, cât și Roadster. Poți recunoaște cu ușurință acest model în raport cu versiunea ante-facelift dacă te uiți la barele de protecție față spate, unde vei observa fante de aerisire mai generoase, precum și un eleron fix pe capacul portbagajului care are și un set de stabilizatoare verticale.
Gama de culori de caroserie are opt nuanțe la dispoziție, de la Verde Kyalami până la Portocaliu Puls și ‘Albastru Turbo’. Există posibilitatea comandării de pachete de ornamente exterioare finisate într-o nuanță lucioasă de negru sau cu finisaj de aluminiu satinat. Acestea din urmă schimbă aspectul ‘lamei’ integrate în bara față și al eleronului. Clienții care aleg ornamentele negre primesc și sigle Audi pe negru, iar modelul decapotabil va avea automat plafonul textil de culoare neagră.
Tot în materie de culori, TT RS facelift poate primi mai multe pachete interioare de personalizare, care aduc cusături și ornamente de culoare roșie sau albastră, după preferințele clientului. Cu puțină planificare și viziune, poți să obții o mașină configurată cu bun gust și care să arate bine și după mulți ani după ce a părăsit fabrica.
Ambele variante ale lui TT RS facelift împart o motorizare 2.5 TFSI, cu cinci cilindri în linie, iar acum se bucură de faruri LED în standard. Opțional, clienții pot comanda blocuri optice cu matrice de LED-uri și stopuri OLED.
Motorizarea nu a fost modificată în niciun fel după aplicarea acestui facelift. Astfel, unitatea cu cinci cilindri în linie, o excentricitate în lumea auto, are în continuare 400 de cai-putere și 480 Nm. Singura transmisie din ofertă este un S-Tronic cu șapte trepte și două ambreiaje, cuplat unui sistem quattro de tracțiune integrală.
Versiunea Coupé a lui TT RS facelift are nevoie de numai 3.7 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza sa maximă este limitată electronic la 250 km/h. Opțional, clienții pot solicita ridicarea limitei până la 280 km/h. Cel mai probabil, un tuner specializat va putea să elimine și această restricție.
Noul TT RS facelift va debuta public în cadrul Salonului Auto de la Geneva. În Germania, coupe-ul pleacă de la 67.700 de euro cu TVA inclus, pe când roadsterul pleacă de la 70.500 de euro. Primele exemplare ajung în reprezentanțele Audi începând cu primăvara acestui an.
Citește și:
Noul Volkswagen Passat
Duster 1.3 TCe: cât costă la noi cea mai puternică Dacie din istorie!
Camerele CNAIR, folosite în regim de radar? Răspunsul oficial al instituției
LICITAȚII ANAF: Ce mașini confiscate găsești la ofertă în februarie