Lotul 3 al autostrăzii Lugoj-Deva este la un pas de reziliere. Şefii de la Drumuri critică modul în care s-au desfăşurat lucrările pe acest sector de autostradă.
Cum a ajuns să arate Michael Schumacher la patru ani de la accident
De necrezut! Ce atitudine are Mircea Badea când este oprit în trafic de polițiști
Potrivit acestora, constructorul nu a remediat problemele de stabilitate a terasamentelor şi nici nu a rezolvat problema sistemului de evacuare a apelor pluviale.
Cu alte cuvinte, este pusă la îndoială capacitatea constructorului de a continua proiectul, mai ales că problemele semnalate trenează încă din 2016. Lucrările pe acest sector de şosea de mare viteză au început în noiembrie 2013, iar termenul de finalizare este luna septembrie a acestui an.
Vestea bună este că o porţiune de 12 kilometri din lotul trei al autostrăzii Sebeş-Turda mai aşteaptă doar un aviz privind siguranţa circulaţiei ca să fie deschisă şoferilor. E gata de patru luni, dar în ianuarie CNAIR a descoperit mai multe nereguli, iar constructorul a fost somat să le repare.
La începutul anului, recepţia tronsonului de autostradă dintre Aiud şi Decea a fost refuzată de reprezentanţii Companiei de Drumuri.
Alin Şerbănescu – purtător de cuvânt CNAIR: „Vorbim de exces de bitum, vorbim de probleme de rugozitate, adică aderenţa asfaltului, vorbim de elemente de planeitate care nu sunt conforme din perspectiva circulaţiei pot crea probleme’.
Sursa: digi24.ro