Ne place alura de gentleman a lui Bentley Continental GT, însă ne îndrăgostim instantaneu de el atunci când îmbracă combinezon de curse.
Citește și:
Bentley Mulsanne 6.75 Edition by Mulliner – ediţie finală
Bentley celebrează victoria de la Pikes Peak cu o ediție specială Continental GT
Mercedes-Maybach GLS – rival pentru Rolls-Royce Cullinan și Bentley Bentayga
Bentley România își modernizează showroom-ul din București
De centenarul companiei, Bentley a lansat un stilou care costă cât un Cielo
Când te gândești la Bentley Continental GT, probabil te imaginezi plimbându-te agale pe Coasta de Azur, sau pe drumurile sinuoase din Marea Britanie. Sau înghițind fără efort kilometri de autostradă.
Cel din galeria foto de mai sus nu este încântat de niciunul dintre scenarii, pentru că a fost creat pentru competiție. O competiție care nici măcar nu implică asfalt: este vorba de evenimentul GP Ice Race, care are loc pe circuitul înghețat de la Zell am See din Austria. Acesta este pilotat de Catie Munnings, care concurează în circuitul WRC Junior.
Având în vedere calitățile lui Conti GT, modificările pe care le-a suferit în tranziția către mașină de curse pe gheață nu au fost foarte ample. Se folosește de același W12 de 6,0 litri, cu 635 CP și 900 Nm, cifre care în puține instanțe ar trebui în vreun fel îmbunătățite. În condiții de aderență optimă, Conti GT sprintează de la 0 la 100 km/h în 3,7 secunde, și până la o viteză maximă de 321 km/h.
Exemplarul din imagini a renunțat la evacuarea standard în favoarea uneia Akrapovic și a fost înălțat cu 15 mm pentru a putea face față mai ușor condițiilor de pe Zell am See. La interior, Bentley Conti GT a primit cele necesare pentru a se putea înscrie în competiții: un roll-cage, un sistem anti-incendiu și scaune profilate.
Cu toate că modelele Bentley moderne sunt exemplificări pure ale luxului, ne place să vedem câte un exemplar care trimite către vremurile de început: era Bentley Boys.