• Livrările din aprilie au totalizat 162.093 de unităţi, o creştere de 4,3%
• Faţă de anul trecut, vânzările au urcat cu 7,5%, la 649.118 unităţi
Un total de 162.093 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce au fost livrate clienţilor în aprilie, o creştere de 4,3% faţă de aceeaşi lună a anului trecut (2013: 155.427), ceea ce face ca aceasta să fie cea mai bună lună aprilie din istorie. De la un an la altul, vânzările BMW Group au urcat cu 7,5%, la un nou maxim – 649.118 unităţi au fost livrate în primele patru luni ale anului (2013: 603.631).
„BMW Group a înregistrat vânzări-record în aprilie, ceea ce ne menţine în cursa pentru îndeplinirea obiectivului propus, acela de a avea cel mai bun an din istorie, cu vânzări de peste două milioane de automobile în 2014', a declarat Ian Robertson membru al Consiliului Director şi responsabil pentru vânzări şi marketing BMW.
„Sunt deosebit de încântat că vânzările noilor automobile BMW Seria 2 şi Seria 4 merg foarte bine, dovedind că aceste modele noi ale mărcii sunt atractive pentru clienţii noştri', a completat Robertson. În acest an, BMW Group va lansa un total de 16 modele noi sau ca facelift şi performanţele de vânzări susţin mai departe investiţiile de expansiune ale mărcii.
Vânzările BMW Group în/până în aprilie 2014
În aprilie 2014 | Comparativ cu anul anterior | Până în aprilie 2014 (inclusiv) | Comparativ cu anul anterior | |
Automobile BMW Group |
162.093 | +4,3% | 649.118 | +7,5% |
BMW | 140.840 | +7,8% | 569.100 | +11,2% |
MINI | 20.917 | -14,9% | 78.785 | -13,2% |
BMW Motorrad | 16.344 | +12,0% | 45.063 | +14,6% |
BMW s-a bucurat de cel mai bun aprilie din istorie, cu un total de 140.840 de automobile livrate clienţilor (anul trecut: 130.604 / +7,8%). Vânzările faţă de anul trecut au crescut cu 11,2%, la 569.100 de unităţi (2013: 512.010). Livrările BMW Seria 2, model aflat la dealeri din luna martie, au atins 5.000 de unităţi, în timp ce BMW Seria 4, care a fost lansat pe piaţă în luna octombrie a anului trecut, a atins vânzări de 25.859 de unităţi în primele patru luni ale acestui an. Vânzările BMW Seria 3 au crescut constant faţă de anul trecut, totalizând 153.623 de unităţi (2013: 147.807 / +3,9%), la fel cum s-a întâmplat şi cu cele ale gamei BMW Seria 5, care au urcat cu 4,2% în aceeaşi perioadă pentru un total de 122.510 unităţi (2013: 117.524). Livrările BMW Seria 6 au evoluat cu 19,4% (9.999 unităţi / 2013: 8.374).
Aprilie 2014 a însemnat livrarea a 20.917 automobile MINI către clienţi (2013: 24.583 / -14,9%). Vânzările faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut au scăzut cu 13,2%, la 78.785 de unităţi (2013: 90.739). Această scădere aşteptată în vânzări a fost cauzată de recenta schimbare de generaţie pentru modelul principal MINI Hatch. Interesul mare pe care clienţii l-au demonstrat faţă de noul MINI este de aşteptat să se reflecte şi în volumul vânzărilor cu începere din vară.