BMW i3 primește o baterie mai mare înainte de Salonul Auto de la Paris. Aceasta va sosi în aceeași formă și în gama i3s.
Noile baterii au celule cu o capacitate de 120 Ah fiecare și cu o capacitate totală de 42.2 kWh. Practic, fără a schimba dimensiunile bateriei, BMW a reușit să dubleze energia înmagazinată de bateria lui i3 dacă am compara modelul inițial cu cel care va debuta public la Paris.
Citește și:
Atenție, cresc amenzile! Cât va fi punctul de amenda din ianuarie?
5 sfaturi esențiale pentru conducerea pe timp de ceață
O metodă inedită ca să scapi de punctele de penalizare de pe permis
Șoferii începători ar putea rămâne fără permis mai ușor
ANAF verifică toate mașinile second-hand aduse în țară
BMW i3 primește cea de-a cincea generație de acumulatori ai mărcii germane și se va bucura de o autonomie crescută cu până la 30% datorită acestei îmbunătățiri. Vorbim despre 260 de kilometri care vor putea fi parcurși între încărcări în condiții normale de trafic, potrivit estimărilor inițiale.
În ciclul WTLP, BMW i3 are o autonomie estimată între 285 și 310 kilometri, pe când i3s are o autonomie estimată la 270-285 de kilometri cu o singură încărcare. Valoarea nu este cea mai ridicată din segment și nici de pe piață, dar este suficient de bună cât să întărească oferta BMW i3.
Alte noutăți includ lansarea unui pachet sport opțional în gamă, noi culori și faruri adaptive cu matrice de LED-uri. Pachetul sport va debuta ulterior și include o suspensie sport, ornamente negre pentru bosajele aripilor și jante din aliaj de 20 de inch.
Interiorul lui BMW i3 primește un sistem iDrive optimizat și posibilitatea comandării unui sistem de navigație BMW Business. Ulterior, gama BMW i3 primește un port de încărcare wireless pentru telefoanele mobile și un hotspot WLAN atât pentru i3, cât și pentru i3s.
BMW i3 are un motor de 170 CP, pe când i3s are un motor de 184 CP. Diferența dintre cele două de la 0 la 100 km/h este de 0.4 secunde, i3 realizând sprintul acesta în 7.3 secunde, în timp ce i3s este mai rapid.