În 2017, BMW Group a livrat peste 100.000 de automobile electrificate clienţilor din întreaga lume. În România procentul de vânzări automobile electrificate din totalul modelelor BMW vândute este de 4,8%.
Modelele electrificate BMW înregistrează o cerere deosebit de mare în Europa de Vest şi în SUA, de exemplu, unde reprezintă 7% din totalul vânzărilor mărcii BMW de pe ambele pieţe. În Scandinavia, unde BMW i3 este cel mai bine vândut model BMW, unul din patru BMW vândute este electrificat. În Germania, înmatriculările noi de automobile electrice şi plug-in ale BMW Group vor ajunge în acest an la peste 10.000 de unităţi.
De asemenea, trenurile de rulare electrificate joacă un rol din ce în ce mai important în mixul de motoare pentru modelele individuale: în 2017, fiecare al zecelea model BMW Seria 3 Sedan livrat clienţilor din întreaga lume a fost unul electrificat. În cazul BMW Seria 2 Active Tourer, 13% din modelele vândute în 2017 au fost plug-in hybrid. De la lansarea sa în iunie 2017, MINI Cooper S E Countryman ALL4 reprezintă deja una din zece vânzări MINI Countryman la nivel mondial. Vânzările modelului electric BMW i3 au crescut şi ele cu aproximativ un sfert. (Toate date sunt pentru primele 11 luni ale 2017.)
Şi în România, o piaţă cu o dinamică rapidă, BMW Group deţine 32,8% din livrările realizate până în luna octombrie, în timp ce procentul de vânzări automobile electrificate din totalul modelelor BMW vândute este de 4,8%. Această cifră este în creştere puternică, considerând că programul de susţinere a automobilelor electrificate, Rabla Plus, a pornit în România numai în a doua jumătate a acestui an.