BMW România prezintă X2 cu ajutorul hologramelor. PLUS: un configurator nou și intrarea pe Snapchat

vezi galeria foto

BMW şi Microsoft au dezvoltat o aplicaţie de realitate augmentată pentru noua campanie BMW X2 folosind Microsoft HoloLens.


Utilizatorii sunt transpuși în universul BMW X2, unde pot cunoaşte noul model într-un mod interactiv. Soluţia care foloseşte ochelari realitate augmentată, cu o tehnologie similară sistemului Head-Up Display folosit şi pe BMW X2, proiectează imagini virtuale, holograme, în spaţiul real. Noul BMW X2 poate fi vizualizat în detaliu în mai multe versiuni de culoare, cu mai multe tipuri de jante. Utilizatorii pot explora interiorul şi descoperii detalii despre designul noului model. BMW X2 Holo Experience reia elementele campaniei de lansare a noului model din mediile clasice pentru a asigura o valoare de recunoaştere ridicată.


În premieră absolută în regiune, BMW X2 Holo Experience, bazat pe Microsoft HoloLens, va fi disponibil la nivel naţional la dealerii BMW selectaţi în perioada 20 ianuarie – 4 februarie. Până acum proiectul a mai fost prezentat în câteva ţări din Europa de Vest, la o serie de dealeri şi în locaţii speciale din Elveţia, Germania, Italia şi Olanda.

Virtual Product Presentation – un configurator complet

O altă noutăte oferită de BMW România este Virtual Product Presentation – un car configurator complet, disponibil la dealerii BMW Group din România. Înainte de lansarea în showroom, clienţii pot configura în detaliu noul BMW X2, alături de orice model al mărcii. Astfel, se pot vizualiza în detaliu modificările pe care le aduc selectarea de diverse echipamente opţionale – de la pachete precum M Sport, până la tehnologii precum head-up display sau sistemul de navigaţie şi chiar cheia automobilului. Suplimentar, este posibilă o perspectivă completă 360 de grade la exterior şi interior în mai multe scenarii – pe timp de zi sau noapte, cu uşi, portbagaj sau trapă deschise sau cotiera şi torpedoul deschise şi bancheta spate rabatată.



BMW pe Snapchat

O altă coordonată inedită a campaniei a fost intrarea BMW pe Snapchat. Acesta va marca o altă premieră absolută pentru industria auto prin utilizarea soluţiei de realitate augmentată Snapchat Augmented Trial. Astfel, utilzatorii au posibilitatea de a plasa noul model în fotografiile sau filmele realizate cu ajutorul Snapchat printr-un filtru special (Snapchat Lens). Acesta poate fi activat prin scanarea QR codului special dedicat.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE