BMW a prezentat prototipul Seria 5 GT Power eDrive in cadrul evenimentului dedicat inovatiilor din cadrul grupului german.
Astfel, noul concept se alatura proaspatului Seria 3 facelift Plug-in Hybrid si promite performante excelente in modul electric.
Noul BMW Seria 5 GT Power eDrive integreaza un sistem de propulsie alcatuit dintr-un agregat cu combustie interna si doua motoare electrice. Unul dintre acestea se ocupa de propulsia puntii spate, iar cel de-al doilea este integrat in cutia de viteze a modelului bavarez.
Asa cum probabil ati intuit, motorul cu combustie interna are rol si de generator, dar vine si ca sursa de propulsie directa atunci cand soferul are nevoie de toata puterea.
Per total, sistemul de propulsie dezvolta 680 CP si 1.015 Nm. Unitatile electrice sunt alimentate cu ajutorul unui set de baterii litiu-ion cu o capacitate de 20 kWh, iar in modul 100% electric, prototipul german promite o autonomie de pana la 100 de kilometri.
In ceea ce priveste autonomia totala, BMW Seria 5 GT Power eDrive promite aproximativ 600 de kilometri. Poate pentru inceput suna putin, insa nu trebuie sa uitam ca BMW a integrat un rezervor de 30 de litri in locul celui de 70 de litri.