BMW Seria 8 Cabriolet: Înlocuitorul lui Seria 6 Cabrio a debutat!

BMW Seria 8 Cabriolet este cel mai nou membru al gamei bavarezilor. Acesta debutează la câteva luni de la fratele său coupe.

După cum v-ați dat seama deja, Seria 8 Cabriolet îl înlocuiește pe Seria 6 Cabriolet. Schimbarea aceasta din gama BMW era așteptată de ceva vreme și îl lasă pe Seria 6 doar în versiunea GT. Aceasta din urmă l-a înlocuit pe Seria 5 GT în gama bavarezilor.

Citește și:

Modificare majoră în programul Prima Mașină

Informații proaspete despre noua taxă auto: Cum o plătim?

Vom avea mașini electrice fabricate în Bulgaria

Guvernul vrea să modifice în secret legislația RCA

România: Câți șoferi au rămas fără carnet din cauza alcoolului

Jantă de aluminiu sau de oțel: Care este mai rezistentă?

Referendum în București pentru o nouă taxă auto

 

Revenind la Seria 8 Cabriolet, aflați că va fi disponibil începând cu luna martie a anului 2019. Clienții săi vor avea de ales între un diesel de 320 de cai putere și un motor alimentat cu benzină care oferă 530 CP. Ambele au o transmisie automată cu opt trepte în standard și sistemul de tracțiune integrală xDrive al mărcii germane, iar sistemul Integral Active Steering este și el inclus, cum sunt și amortizoarele Adaptive M, controlate electronic.

Cei care comandă pachetul M Suspension Professional primesc și bare stabilizatoare active, iar cei care aleg motorul diesel vor putea comanda un pachet care include un diferențial M Sport. Acesta este standard în compania motorului V8 alimentat cu benzină.

Varianta pe benzină a lui Seria 8 Cabriolet are un motor V8 de 4.4 litri, cu două turbosuflante, care dezvoltă 530 CP și 750 Nm. Cuplul maxim este atins între 1.800 și 4.600 rpm, pe când puterea maximă este livrată la 5.500 rpm. Poate accelera de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde și are și Launch Control. Consumul mixt anunțat este de 9.9 litri la sută. Este cu doar 0.2 secunde mai lent decât BMW Seria 8 Coupe cu aceeași motorizare.

Între timp, versiunea diesel are un motor cu șase cilindri în linie, de trei litri, care oferă 320 CP la 4.400 rpm și 680 Nm. Cuplul maxim este asigurat între 1.750 și 2.250 rpm, iar accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 5.3 secunde, ceea ce îl face cu 0.3 secunde mai lent decât fratele său coupe. Chiar și ala, BMW Seria 8 Cabriolet în versiunea 840d xDrive poate atinge 250 km/h (limitat electronic) și are un consum mixt situat între 5.9 și 6.3 litri la sută.

Încă din echiparea standard, Seria 8 Cabriolet are un sistem audio cu 12 difuzoare semnat Harman Kardon. Însă puteți comanda o unitate dezvoltată de Bowers&Wilkins. Tot în standard regăsim și o tapițerie din piele Vernasca, scaune sport, un set de ceasuri de bord cu o diagonală de 12.3 inch, o unitate multimedia cu un ecran de 10.25 inch, Head-Up Display, faruri Full-LED, stopuri LED și multe altele. Practic, dotările standard sunt preluate aproape integral de la Seria 8 Coupe, la fel cum este cazul motorizărilor.

Seria 8 Cabriolet are un plafon textil, operat integral electric, care poate fi coborât sau ridicat în doar 15 secunde la o viteză de maximum 50 km/h. De acest lucru se pot bucura cei patru ocupanți, care sunt răsfățați cu un ampatament de 2.822 milimetri. Caroseria are o lungime totală de 4.843 milimetri, o lățime de 1.902 milimetri și o înălțime de doar 1.339 milimetri.

Lista de opționale include faruri cu Laser, pachetul M Sport pentru interior și pentru exterior (pot fi comandate separat) și pachetul Driving Assistant Professional. Acesta din urmă integrează elemente precum tempomatul adaptiv cu funcție Stop&Go, dar și avertizare la intrarea pe sensul opus, avertizare și monitorizare a unghiului mort și multe alte elemente menite să facă viața la volan mai sigură și mai ușoară. Desigur, lista de opționale este semnificativ mai lungă decât ce am prezentat noi mai sus. Până atunci, iată cât costă BMW Seria 8 Coupe în România.

Adaugă un comentariu