Zona dintre BMW X1 şi X3 nu era foarte mare, însă ea a fost acoperită de nemţi cu un nou model uşor atipic, iar Mercedes şi Audi se pregătesc de luptă.
CUM AR FI ARĂTAT ROMÂNIA dacă Ceaușescu rămânea la putere!
Accidentul care a împărțit Internetul: cine este vinovat? VIDEO
Uite de ce nu trebuie să cumperi o mașină adusă din Germania! EXEMPLUL PERFECT
BMW X2 este mai scurt decât modelul X1 cu 7 centimetri şi mai scund cu 8 cm, dar ampatamentul a rămas la fel. Garda la sol este tot la nivelul de 18 cm, însă în cazul modelului M Sport X, ea coboară cu 1 cm. Deşi este disponibil şi cu tracţiune integrală, X2 rămâne un model de oraş cu valenţe sportive şi nu te îndeamnă să-i testezi capacităţile pe teren accidentat, dar nu contează: după câteva ture de oraş, nici nu o să te gândeşti la asta.
Detalii șocante despre MICHAEL SCHUMACHER. Cum a ajuns să arate fostul pilot de Formula 1
Credea că e într-un Ferrari, dar conducea un Logan! Cum a zburat’ un șofer cu mașina sa! | VIDEO
Motorul diesel de 2 litri şi 231 de cai-putere (450 Nm) se îmbină perfect cu transmisia automată cu 8 trepte şi livrează puterea energic şi fără cusur către roţi, însă zgomotul produs de propulsorul twin turbo ajunge în habitaclu la un nivel peste aşteptări. În modul Sport, direcţia se ascute, suspensia de întăreşte, iar răspunsul motorului este violent. Stabilitatea este exemplară şi vigoarea motorului te îndeamnă la un stil de condus sportiv. Modul Comfort este echilibrat, iar clienţii probabil îl vor folosi în majoritatea timpului petrecut la bord. EcoPro taie puterea motorului şi doar cei cu stil de condus foarte precaut sau cei blocaţi în trafic îl vor aprecia.
Aspectul exterior al lui X2 este agresiv şi întoarce capete oriunde, în special atunci când este combinat cu linia M Sport, dar şi cu o culoare excentrică precum Galvanic Gold. Cum arată, aşa şi este. La nevoie, agresivă şi puternică, dar este potrivită şi de o plimbare liniştită sau de o expediţie la supermarket (portbagajul are 470 de litri).
Ca la Formula 1. Un șofer s-a filmat în timp gonea prin România cu 270 de km/h | VIDEO
Planşa de bord este tipică BMW – un exemplu de ergonomie: scurtă şi lată, încorporând elegant şi practic butoanele sistemului audio şi ale celui de climatizare. Cele mai utilizate funcţii ale maşinii sunt uşor de identificat şi activat. Deasupra planşei se află ecranul tactil color, care poate fi controlat şi din joystickul aflat între scaune, care are şi un touchpad integrat pe capac. Totuşi, distanţa faţă de ecran ajunge să fie destul de mare când te-ai aşezat bine în scaun, deci probabil sistemul de infotainment va ajunge să fie controlat mai des prin butoane decât prin atingere. Altfel, sistemul stufos nu este atât de greu de folosit, iar la o scurtă plimbare prin el descoperi cum poţi citi ştirile prin serviciul Connected Drive, poţi seta luminile de habitaclu în diferite culori sau poţi vedea pe display două cadrane digitale care afişează în timpul mersului cuplul folosit şi puterea în KWh (doar în modul Sport).
Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!
Pe X2 a fost montat şi noul schimbător BMW cu manşon, dar există şi padele în spatele volanului. Poziţia la volan este confortabilă, iar scaunele sport pentru şofer şi pasager îmbrăcate în piele perforată nu doar că arată foarte bine, dar oferă şi un bun suport lateral, iar şoferul îşi poate regla electric poziţia după nevoi: înaltă, ca într-un SUV, sau joasă, ca într-un hatchback.
Modelul testat costa 63.000 de euro, însă era plin de opţiuni precum trapă panoramică (1.281 de euro), sistem de încărcare telefon prin inducţie (localizat în cotieră – 410 euro), sistem de asistenţă Plus (910 euro) sau boxe Harman/Kardon şi multe altele. Chiar şi aşa, existau butoane false în consola dintre scaune şi pe volan, deci vă daţi seama cât de extinsă este plaja de opţiuni pentru acest model. Totodată, nu am găsit un sistem de monitorizare a unghiului mort, ceea ce a ajuns o dotare destul de comună pentru mulţi producători.
Concluzionând, BMW X2 este destinat asfaltului. Este rapid, la interior găsim calitatea cu care brandul german ne-a obişnuit, iar senzaţia la volan este una tipică BMW. Există şi versiuni xDrive, dar tracţiunea integrală te poate ajuta şi în oraş. Oricum, cine ar vrea să intre cu X2 prin şanţuri şi noroaie, când pe şosea acest model poate atinge 100 km/oră în doar 6,7 secunde?
Jandarmeria Română are CELE MAI TARI DACIA DUSTER DIN LUME! Galerie foto
Verdict
Simona Halep iubește mașinile. Ce super mașini are în garaj
X2 are propria lui personalitate, dar şi concurenţă dură. Indiferent dacă apreciezi sau nu designul tineresc, când vine vorba de comportament rutier, finisaje şi motorizări, experienţa la volan poate fi sintetizată scurt: „E un BMW!’