Tot la Wortherseetour a fost vazut si prototipul de roadster Skoda Fabia RS 2000. La baza acestei viziuni oarecum naive sa afla, totusi, masina de competitie Fabia Super Rally 2000. Modificarile aduse celui mai mic model din gama Skoda au o vizibila tenta de exagerare. S-au pastrat cele patru portiere ale caroseriei de serie si, partial, montantul central (pentru a sustine geamurile). S-a insistat pe ideea unui habitaclu patru locuri, desi nu stim cine ar fi dispus sa se aseze in spate intr-un asemenea vehicul. O singura aplicatie se intrevede pentru o asemenea masina: convingi soacra sa stea in spate, apoi bagi ceva peste 200 km/h si, dupa vreo 30 de minute, sigur va capata si pneumonie, si meningita. Sincer si strict din punctul de vedere al designului, tipul care a facut Dacia Logan decapotabila s-a descurcat mult mai bine.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Brotacelul furios: Fabia RS 2000
Skoda Fabia nu mai vrea sa fie o mica masina de oras cuminte…
-
Articole similare
-
Aspect măgulitor și trei rânduri de locuri pentru Hyundai IONIQ 9, noul SUV electric de top al mărcii sud-coreene.
Nu mai suntem în anii în care apariția unei noi serii de modele EV să…
-
Tehnica invizibilă: Invisible Biometrics Sensing Display de la Continental îți monitorizează starea de sănătate.
Continental va prezenta la Consumer Electronics Show (CES) din Las Vegas (7-10 ianuarie 2025) o…
-
Recordurile există pentru a fi pulverizate și, eventual, poți folosi un Aston Martin Valkyrie pentru așa ceva. Cum funcționează?
Englezii au un fel simpatic și inflexibil de a o ține pe a lor: nu…
-
(P) Cum să vă protejați valoarea mașinii: Tot ce trebuie să știți despre asigurarea GAP
Valoarea unei mașini se poate devaloriza mai repede decât v-ați putea aștepta. Acest declin rapid…
-
Cu ce mașini vor mai umbla chinezii: Dongfeng Nissan N7, sedan electric compatibil cu clasa mare.
Încă o situație care demonstrează că occidentalii trebuie să își schimbe perspectiva asupra evoluției industriei…