Bugatti vrea să arate că Chiron nu este doar o prințesă de garaj, așa că-l scoate pe Chiron Pur Sport la alergare pe circuit. Următorul popas: Nurburgring.
Citește și:
Îndrăzneț: așa ar arăta o Dacia 1300 dacă ar fi lansată în 2020
Dacă iei câte un exemplar din fiecare versiune produsă de Bugatti pentru Chiron, depășești 33 de milioane de euro. Sigur, nu era nevoie de o așa demonstrație ca să știi că Bugatti Chiron este un model accesibil: cel mai mic preț cerut de producătorul francez pentru un Chiron este de 2,65 milioane de euro. O cifră care poate crește considerabil dacă apelezi la serviciul de personalizare oferit de Bugatti. La așa preț, nu e de mirare că lumea percepe modelele Bugatti ca investiții și trofee mai degrabă, și nu mașini pe care să le conduci cu ardoare.
Însă Bugatti vrea să modifice această percepție, pentru că ediția Pur Sport a lui Chiron tocmai a fost scoasă pe circuit, pentru teste. Noi nu ne amintim ca francezii să fi scos vreun model de-al lor pe un circuit cu mai mult de două viraje. Ceea ce însamnă că Pur Sport chiar are pedigree sportiv în el.
S-au făcut multe setări șasiului pentru ca Pur Sport să poată să-și jongleze cu (niscaiva) ușurință masa specifică unui grand tourer. Unghiul de cădere al roților a fost modificat. Mașina a scăpat de 50 de kilograme în acest proces, și este optimizată aerodinamic. Rapoartele transmisiei au fost scurtate, iar turația maximă a motorului a ajuns la 6.900 rpm acum. Optimizarea lui Chiron Pur are printre efecte și reducerea vitezei maxime; la 350 km/h.
Bugatti spune că următoarea sesiune de teste pentru Chiron Pur Sport va avea loc pe renumitul circuit german Nurburgring Nodrschleife.