Bugatti Divo este cel mai nou produs al companiei din Molsheim și fiecare unitate care va fi construită este deja rezervată.
În mod evident, Divo este bazat pe Chiron, dar nu este la fel de rapid ca acesta în linie dreaptă. În ciuda prețului de cinci milioane de euro pentru unul dintre cele 40 de unități, viteza maximă a acestui model este limitată la 380 km/h. Motivul? Noul hypercar de la Bugatti este gândit pentru viraje și poate genera o apăsare aerodinamică mai mare decât Chiron.
Motorul W16 cvadri-turbo are tot 8.0 litri și oferă tot 1.500 CP, la fel ca un Chiron. Cuplul maxim este demn de un camion, respectiv 1.600 Nm, iar cutia de viteze este tot o automată cu șapte trepte. Nicio schimbare față de Chiron, pe scurt. Însă, a fost modificată suspensia, iar șasiul și frânele au fost și ele îmbunătățite.
Vorbim despre 90 de kilograme în plus la aceeași viteză datorită unor modificări aerodinamice. Forța de apăsare aerodinamică atinsă de acest model este de 456 de kilograme. Spoilerul de 1.83 metri, cu 23% mai lat decât al lui Chiron, aduce un aport important aici. În plus, masa lui Divo este redusă față de cea a lui Chiron, dar diferența este de numai 35 de kilograme.
Bugatti Divo este capabil să genereze o accelerație laterală de 1.6 g în viraje, mai mare decât la orice Bugatti creat vreodată. Apropo, numele său vine de la Albert Divo, un francez care a câștigat de două ori cursa de la Targa Florio după Primul Război Mondial. Evident, Divo conducea un Bugatti pe atunci.
Diferența dintre cele două se poate măsura în secunde pe circuit. Potrivit celor de la Bugatti, noul Divo este cu opt secunde pe tur mai rapid decât Chiron pe circuitul Nardo din Italia. Nu vorbim aici despre celebrul oval de viteză, ci despre unul dintre circuitele din acel complex folosite de producătorii de automobile pentru a evalua manevrabilitatea unui autoturism.