Un român care locuiește în Elveția a povestit prin ce a trecut după ce a venit în țară și a închiriat o mașină de la o firmă din București, pentru 10 zile, în intervalul 14-24 iunie 2019.
Citeşte şi:
Mai multe ţări cer interzicerea vehiculelor diesel și pe benzină
Noul examen medical obligatoriu pentru șoferi: Nu-l treci, nu iei permisul
Bărbatul spune că a returnat mașina în aceeași stare în care a primit-o, însă angajații i-au descoperit o „zgârietură inexistentă’ la predare, motiv pentru care i-au blocat suma de 700 de euro, se arată într-un material stirileprotv.ro. Acesta spune că se simte înșelat și a filmat confruntarea cu angajații firmei, în timp ce aceștia îi completau procesul verbal.
„Dacă se întâmplă ceva cu mașina, noi va trebui să încasăm garanția. În maxim 15 zile lucrătoare, masina se va duce la service, se vor face actele plus devizul. Vi se vor trimite și dumneavoastră, plus restul de bani. Cu actele vă puteți recupera banii” afirmă angajatul firmei de închirieri. Metoda prin care clientul este înşelat devine clară: sunt inventate pagube şi se reţin sumele depuse garanţie.
Cum ne ferim de acest tip de înşelătorie practicat de unele firme de închiriat maşini
Atunci când închiriezi o mașină cauți cel mai mic preț de închiriere. Unele companii folosesc acest fapt pentru a întinde clientului o capcană. Această practică este perceperea unei garanții neobișnuit de mare și reținerea ei în mod nefondat de către firma de închirieri.