Rareori mai există automobile fără geamuri electrice. Până în urmă cu ceva vreme, jurnalistul CTP conducea o Dacie care nu avea această opțiune. Ba mai mult, CTP povestea cât este de deranjat de geamurile electrice.
Modificări în Codul Rutier: apare suspendarea înmatriculării!
3 motive pentru care atacatorii folosesc camioane sau furgonete în atacurile teroriste
Cum i-a lăsat ARO 240 mască pe japonezi în anii 70
Într-un interviu acordat revistei Kamikaze în 2014, CTP povestea că şi-a luat ‘Rechinul’, o Dacie Sandero, cu pile de la Pitești.
Într-un alt interviu, jurnalistul explica de ce nu pro geamuri electrice: „Mă deranjează geamurile electrice, mă stresează. Am pulsiuni de claustrofobie care alternează cu unele de agorafobie, iar scripeţii de la Dacia cu care dau geamul jos îmi dau o stare de linişte”.
Mult timp, până să-și achiziționeze Sandero, CTP a condus o Dacie 1310.
Intersecția din România UNICĂ în Europa
Ce mașină conduce Gabi Firea, primarul Bucureștiului
Dacă îl vezi în această mașină, n-o să-ți vină să crezi că e chiar premierul României!
asa, si ce? omul vrea o masina autohtona, trebuie neaparat sa avem ciurucurile altora?
Autohtonă sau nu, ea nu mai e de mult românească. Producem si Ford la Craiova, unde din toamna s introduce în producție de serie un nou tip de mașina. Ceea ce nu inteleg e cum de CTP-ul nu a înțeles că există romanii unde „autohtona” nu există în România. Acesta est si productia de mașini. E drept, cine a înțeles asta, a înțeles de ce nu mai avem si industrie. Cehii pierd marca Skoda, dară război, dară vărsarea de sânge. Britanicii pierd si ei niște marci în favoarea firmelor germane de automobile. Ce ne mira ca si pe noi ne loveste aceiasi „filoxera” de business. Daca si Ceasca ar fi inteles dilema, azi eram altceva dact ceea ce suntem azi, o tara de asistati sociali, o tara de Boni-Bon!
sa nu-si prinda capul ala mare in el