Mercedes va prezenta la Geneva versiunea de serie a Clasei S-Coupe care este similara in proportie de 95% cu conceptul prezentat anul trecut.
Cu S-Class Coupe, Mercedes s-a tinut de promisiuni si a adus in productie de serie aproape neschimbate liniile conceptului prezentat anul trecut. De asemenea, pentru a exprima ca acest model este varful suprem de tehnologie al gamei de modele Mercedes, a revenit la denumirea de Clasa S- Coupe.
Designul noului coupe iti taie respiratia daca privim liniile fluide, noile proportii (lungime 5027 mm, latime 1899 mm, inaltime doar 1411 mm, ampatament 2945 mm), faruri inteligente cu LED (disponibile standard) si noile stopuri care se intind o parte pe capacul portbagajului si o parte pe aripi, conferind o imagine usor de recunoscut pe timpul noptii.
Ca prima impresie, coupe-ul varf de gama de la Mercedes pare mai dinamic decat Seria 6 de la BMW indiferent ca vorbim de coupe-ul clasic sau Gran Coupe.
Pe langa sistemul de faruri inteligente cu LED ILS, Mercedes ofera optional un sistem de faruri cu nu mai putin de 47 cristale Swarowski.
Tipic Mercedes, montantul central lipseste, o rama cromata inconjurand suprafata geamurilor.
In premiera, sigla Mercedes din spate este mobila, iesind in afara la manvevrele de parcare cu spatele pentru a face loc camerei de luat vederi.
Mercedes va oferi deocamdata un singur motor pentru Clasa S-Coupe. S 500 Coupe este propulsat de cunoscutul V8 bi-turbo de 455 CP si 700 Nm.
Ca si la Clasa S, pe langa suspensia Active Body Control (ABC), Mercedes ofera optional suspensia Magic Body Control, la care o camera scaneaza drumul din fata si regleaza trenul de rulare in concordanta si in premiera mondiala dispune si de o functie care inclina masina in viraje cu pana la 2,5 grade pentru a reduce ruliul. Virajele sunt detectate de aceeasi camera stereo care vede’ curbele cu 15 m inainte. Sistemul functioneaza intre 30 si 180 km/h.
2,5
grade se inclina in viraje
Clasa S-Coupe cu noua functie curve tilt
Pentru o experienta mai emotionala, V8-ul biturbo are un sistem de doua flapsuri care se deschid in functie de turatie si produc un sunet special. Flapsurile se deschid mai repede sau mai tarziu in functie de programul ales: mai repede pe S (Sport) si mai tarziu pe E (Efficiency).
Clasa S-Coupe va fi echipat cu toate sistemele de asistenta de la Clasa S, va dispune de pachetul Executive, de un volan supersport’, de noul touchpad (otional) si de de noul sistem head-up display. De asemenea, se va oferi un acoperis panoramic de tipul Magic Sky Control, care „se intuneca' dintr-un buton pentru a proteja pasagerii de razele solare.