Cel mai lung circuit de off-road din România a fost inaugurat la doar 30 de kilometri de București.
Iată cum funcționează suspensia mașinii într-un test în off-road
El este poziționat în incinta bazei sportive TCS Racing Park și are o lungime de peste 1.2 kilometri. Cei care l-au realizat l-au dotat cu 20 de rampe pentru urcare și coborâre în off-road. Una dintre ele este construită din anvelope de camion, iar nouă alte rampe sunt pe diagonală.
Suzuki Jimny are o nouă generație: detaliile tehnice ale variantei europene
Noul circuit de off-road din România are o trecere printr-un văd de apă adânc de 50 de centimetri și cu o lungime de 12 metri. Înclinația celor 20 de rampe variază între 15 și 40 de grade și există și încrucișări de punți care vor pune la încercare sistemele 4×4 din dotarea mașinilor care îl abordează.
Jaguar Land Rover pregătește o tehnologie pentru rularea autonomă în off-road
Este o oportunitate bună pentru inițierea în off-road și poate fi abordat și cu unul dintre cele două modele Range Rover Vogue V8 din dotarea circuitului. Acestea sunt fabricate în 1991 și au motoare V8 de aproape patru litri cilindree. Însă, puteți merge și cu mașina personală dacă aveți un vehicul pretabil pentru off-road și nu vă este teamă să-l folosiți în acest scop.
O ieșire în off-road se termină prost
Circuitul este administrat de TCS Motorsport, o echipă specializată în motocross. Ei au dorit să ofere o alternativă în materie de off-road și pentru pasionații de automobile de off-road, nu doar pentru cei care dețin motociclete de cross. Traseul poate fi abordat și de amatori și există la fața locului instructori gata să îi ajute pe aceștia să se acomodeze cu conducerea unei mașini pe teren accidentat.
Un asemenea traseu este util pentru amatorii de aventură care încă nu și-au făcut curaj să părăsească drumurile pavate pentru a ajunge în locuri spectaculoase. Avantajul său este că nu ești în pericol dacă te împotmolești, una dintre temerile celor care se feresc de off-road.