În 1955, Citroen lansa pentru prima dată pe piață modelul DS, o mașină care avea să devină un bestseller. Cu un look revoluționar pentru acele vremuri, Citroen DS a reușit să facă celebră o marcă, iar astăzi, să pună bazele unui brand de sine stătător.
Pentru a celebra cum se cuvine frumoasa vârstă, Citroen va organiza Săptămâna DS. Aceasta a debutat astăzi în Paris și se va încheia pe 24 mai cu o paradă impresionată care va număra aproximativ 700 de mașini.
Mai mult decât atât, de la 1 iunie 2014, actuala marcă DS a ieșit de sub frâiele Citroen, aceasta urmând să ofere doar modele premium.
„Construim brandul DS de astăzi inspirându-ne din moștenirea istoricului model DS. Mașina legendară susține și astăzi inovația și excelența, valori pe care ni le-am însușit. Ținta noastră este să continuăm povestea și să asigurăm că aceste două litere vor duce mai departe know-howul francez în ceea ce privște fabricarea mașinilor de lux', a declarat Yves Bonnefont, directorul executiv al brandului DS.