Printre premierele expuse de Renault în grandiosul stand de la Geneva, s-a numărat și Clio RenaultSport 220 Trophy EDC. Aceasta este o ediție cu performanțe îmbunătățite, care preia conducerea în topul celor mai puternice hothatchuri din clasa mică.
Cea mai importantă schimbare comparativ cu un Clio RS obișnuit a avut loc sub capotă, unde noul RenaultSport 220 Trophy EDC dispune de o versiune îmbunătățită a propulsorului turbo de 1,6 litri. Astfel, acesta a primit un plus de 20 CP și 20 Nm, ajungând acum la 220 CP și 260 Nm. În plus, limitarea de turație a fost ridicată la 6.800 rpm, iar pentru a îmbunătăți reprizele în treptele 4 și 5, există o funcție overboost care poate crește cuplul până la 280 Nm pentru scurte perioade de timp.
Poate mult mai importante sunt îmbunătățirile aduse transmisiei EDC, care promite schimbări mai rapide cu 40% decât în trecut. Situația este și mai bună în modul Race, unde timpul scade chiar și cu 50 de procente.
Renault Clio RenaultSport 220 Trophy EDC rulează pe jante de 18 inchi Radical, încălțate cu anevelope Michelin Pilot Super Sport cu dimensiuni 205/40 R18. Demultiplicarea direcției a fost redusă cu 30%, iar trenul de rulare este cu până la 40 de procente mai ferm decât în cazul unui Clio RS 200. Garda la sol a fost redusă cu 20 mm în față și cu 10 mm în cazul punții spate, cu avantaje dinamice ușor de intuit.
Și în interior există câteva diferențe, cum ar fi volanul îmbrăcat în piele striată sau pachetul „Trophy’ care aduce scaune sport încălzite și îmbrăcate în piele, ornamente satinate pentru aeratoarele sistemului de climatizare, selectorul transmisiei și mânerele ușilor.
Renault Clio RenaultSport 220 Trophy EDC va ajunge pe străzi în vară, așa că principalii competitori mai au timp să meargă la sală, pentru a-i pregăti o întâmpinare pe măsură.