Constructorii se bat în oferte pentru drumul expres Craiova – Pitești

vezi galeria foto

Un număr de 20 de oferte au fost depuse luni pentru proiectarea și execuția primelor două tronsoane ale drumului expres Craiova – Pitești, acestea având o lungime de aproximativ 57 de kilometri și o valoare estimată a contractelor de circa două miliarde de lei, a anunțat, luni, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).


Gabriela Firea vrea taxă pentru maşinile care trec prin centrul Capitalei

Pentru primul tronson al drumului expres Craiova — Pitești au depus oferte până luni, la ora 16:00, termenul limită de depunere a ofertelor, șase operatori economici, respectiv Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, Astaldi SpA, Asocierea Constructii Erbasu SA — Vahostav SK as — Trameco SA, Asocierea Secol Societa Edile Costruzioni e Lavori SA — Secol Romania SRL, Tirrena Scavi SpA și Asocierea Spedition UMB SRL — Tehnostrade SRL — Consitrans SRL.


VIDEO Nu am chef să semnez, bă, procesul verbal!’. Smecher cu tupeu VS Poliția Română

Acest tronson va avea o lungime de 17 kilometri, o valoare estimată de 479.802.905,88 lei, fără TVA, și ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova și limita județului Dolj. Tronsonul va traversa teritoriile administrative ale localităților Craiova, Ghercești, Pielești și Robânești. Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.


O VESTE EXTRAORDINARĂ! De la 1 noiembrie, ACTELE ASTEA VIN ACASĂ!

De asemenea, tot luni, până la ora 16:00, au fost depuse ofertele în cadrul procedurii de atribuire a contractului: „Proiectare și execuție Drum Expres Craiova — Pitești, Tronsonul 2, Lotul 1 și 2.

Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!

Astfel, pentru Lotul 1: km17+700-Km 36+200 au depus oferte un număr de 8 operatori economici: Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, Astaldi SpA, Societa Italiana per Condotte dAcqua SpA, Construcții SA, Asocierea Construcții Erbasu SA — Vahostav SK as — Trameco SA, Itinera SpA, Asocierea SA&PE Construct SRL — Spedition UMB SRL — Tehnostrade SRL — Consitrans SRL și Asocierea Tirrena Scavi SpA — Toto SpA Costruzioni Generali. Valoarea estimată, fără TVA, este de 671.388.626,66 lei, iar durata contractului este de 96 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.


Detalii șocante despre MICHAEL SCHUMACHER. Cum a ajuns să arate fostul pilot de Formula 1

Pentru Lotul 2: Km 36+200 — Km 57+550 au fost depuse șase oferte de către Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, Societa Italiana per Condotte dAcqua SpA, Asocierea Constructii Erbasu SA — Vahostav SK as — Trameco SA, Itinera SpA, Asocierea SA&PE Construct SRL — Spedition UMB SRL — Tehnostrade SRL — Consitrans SRL și Asocierea Tirrena Scavi SpA — Toto SpA Costruzioni Generali. Valoarea estimată, fără TVA, este de 804.960.957,23 lei. Durata contractului este de 96 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție și 60 de luni perioada de garanție.


Poştaşul sună întotdeauna de două ori: ar fi bine să deschizi pentru că are permisul tău

Potrivit CNAIR, cel de al doilea tronson, format din cele două loturi, va avea o lungime de 39,85 de kilometri, va costa 1.476.349.583,89 lei, fără TVA și urmează să fie construit între limita județelor Dolj și Olt și limita județelor Olt și Argeș. Acesta va traversa teritoriile localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina și Valea Mare.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE