Drumurile din România nu sunt de cea mai bună calitate, însă trecând peste discomfortul creat șoferilor, o bună parte dintre aceștia sunt nevoiți să scoată bani din buzunar pentru vizitele suplimentare pe care sunt nevoiți să le facă la service-urile auto.
În majoritatea cazurilor, mașinile merg în service pentru reviziile periodice și pentru schimbul de anvelope. Totuși, în România, studiul Business Lease arată că mașinile ajung în service des și pentru întreținere și reparații legate de suspensii.
Detalii șocante despre MICHAEL SCHUMACHER. Cum a ajuns să arate fostul pilot de Formula 1
Adio permis în format fizic! Ce le vom arăta polițiștilor!
N-A MAI SUPORTAT și A RĂZBUNAT MII DE OAMENI! „Vrei să mă dau jos la tine?'
20% din mașinile din România ajung în service pentru reparații în afara reviziilor standard.
Din cauza calității drumurilor, deseori este necesară înlocuirea elementelor de suspensie – bucșe, bielete antiruliu, amortizoare – și a celor de direcție – cap de bară, bielete etc.
Studiu a fost realizat de Business Lease prin monitorizarea unui număr de 8.429 de intervenții în service.
Motorina se scumpeşte de la o zi la alta, dar uite ce urmează
Martorii de bord – Peste 60 de semne explicate
Știi ce simbolizează dungile acestea de pe anvelope?
E gata! Chinezii au inaugurat tunelul rutier aflat la cea mai mare altitudine | VIDEO