ARO 240 a fost una dintre cele mai reprezentative automobile din România. Lansată în 1970, mașina a făcut furori la o expoziție din Japonia, lăsându-i mască pe niponi.
ARO 240 are o poveste aparte. Autombilul, prima producție off-road românească, a fost prezentat în anii ’70 la o expoziție din Japonia unde a făcut furori.
Ce înseamnă acest simbol de pe mașini! Nu te-ai fi gândit la așa ceva
Greșeala pe care toți șoferii o fac
MARE ATENȚIE! Nimeni nu-ți spune asta despre MAȘINILE DIN GERMANIA!
„Când am făcut ARO 240, ne-am dus cu el la o expoziţie. Timp de două săptămâni, japonezii l-au filmat şi fotografiat, fiind cea mai frumoasă maşină de acolo’, a declarat, pentru Evenimentul Muscelean, inginerul Nicolae Zgorcea, care a lucrat la dezvoltarea noului 24.
Acesta a continuat: „Pe atunci, japonezii nu aveau nici o maşină. Nici gând de maşini de teren! Concurenţa noastră, la nivel mondial, erau câţiva. Americanii fabricau Jeep-uri, Ford-uri, în Europa erau englezii, cu Land Rover, şi mai erau italienii, ruşii şi noi’.
Cea mai tare explicație! De ce nu suportă CTP geamurile electrice la mașini
VIDEO – INSTANT KARMA! A vrut să fie șmecher în trafic, dar s-a trezit fără ușă la mașină!
…era toyota landcruiser fj 40……nu mai proslaviti aro….cine a avut stie ce inseamna un aro…
Si de ARO s-a ales praful, pe cand ceilalti produc in continuare… 🙁
frumusetea este relativa, si cioara isi vade puiul frumos, dar domnul asta chiar nu a auzit de Toyota , imi pare rau pentru profesionalismul lui , in ’70 existau si Honda si multe altele