Cum stă pe şosea o Dacia Duster la 200 km/h (Video)

Dacia Duster are un nou motor pe benzină în ofertă, lansat în cadrul Salonului Auto de la Paris. Cu noua unitate, Duster își reafirmă poziția de cel mai puternic model oferit de Dacia, deoarece noul propulsor este disponibil în două variante de putere.

Citeşte şi

Cine sunt teroriştii’ care au accesat semafoarele din București? Răspunsul e halucinant

Cum se FURĂ la pompele din România când angajatul benzinăriei îi spune șoferului: Pot să vă ajut?’

Motorizarea despre care vorbim este un 1.3 TCe, dezvoltat de Alianța Renault-Nissan împreună cu partenerii de la Daimler. Varianta de 130 CP a motorizării 1.3 TCe livrează puterea maximă la 5.000 rpm și oferă un cuplu maxim de 240 Nm la 1.500 rpm.

Între timp, fratele său mai puternic oferă 150 CP la 5.250 rpm și un cuplu maxim de 250 Nm la 1.600 rpm. Dacia a oferit intiţial gama Duster dotată cu acest motor doar cu tracţiune faţă. Ambele variante înlocuiesc versiunea 1.2 TCe a lui Duster, retrasă între timp din oferta comercială a producătorului argeșean.

Recent, aşa cum am anunţat în premieră, producătorul de la Mioveni a introdus în ofertă şi varianta cu tracţiune integrală a lui Duster 1.3 TCe. Dacia Duster cu motorul pe benzină TCe şi 4×4 poate fi comandată în România cu preţuri care încep de la 16.900 euro.

O Dacia Duster cu motorul TCe în varianta de 150 CP poate ajunge la 200 km/h. Potrivit datelor tehnice oficiale, acest lucru nu era posibil și pentru versiunile 1.2 TCe 125 CP, dar asta nu a împiedicat anumite persoane să încerce. Viteza maximă constructivă a unui Duster 1.2 TCe 125 CP este de 177 km/h, deci exemplarul în cauză are mici modificări și se ‘bucură’ și de aportul unei mici erori a vitezometrului.

Nu recomandăm să faceți acest lucru pe drumurile publice din România, deoarece vorbim despre depășirea cu 70 km/h a vitezei legale maximum permise pe autostradă în țara noastră.

În clipul video vom vedea o astfel de încercare a unui şofer pe autostradă, dar efectuată la bordul unui Duster 1.2 TCe, motorul care a fost înlocuit de 1.3 TCe în oferta producătorului din Mioveni.

    Radu spune:

    Bordul e de ph1… Nici vb de motorizarile din articol oe modelul asta… Superficial…

Adaugă un comentariu