Dacia a reusit sa vanda in prima jumatate a lui 2014 cu 24,3 procente mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.
In alta ordine de idei, producatorul de la Mioveni a comercializat 263.110 masini. La capitolul utilitare, Dacia a vandut 17.557 de masini, cu 52,9 procente mai mult fata de aceeasi perioada a anului precedent.
In urma rezultatului bun obtinut de Dacia, valorile economice ale Grupului Renault au crescut si ele cu 4,7 procente, in comparatie cu anul trecut.
„In prima jumatate a lui 2014, vanzarile brand-ului Renault in Europa au crescut multumita lui Clio si lui Captur. Dacia a inregistrat cea mai mare crestere a unui brand din regiune. In urma acestor valori, Renault a reusit sa diminueze impactul nefavorabil cauzat de scaderea vanzarilor de pe pietele emergente”, a declarat Jerome Stoll, vice-presedintele executiv al departamentului de marketing si vanzari Renault.
In Europa, lucrurile stau si mai bine pentru Renault. Aici, piata a inregistrat o crestere de 6,5%, in timp ce grupul francez se lauda cu o imbunatatire a vanzarilor de 18 procente.
Sursa | Renault Media