De ce nu e bine să lași mașina „pe liber”

Sunt șoferi care sunt obișnuiți să lase mașina „pe liber” înainte de a ajunge la o intersecție. Totuși, este acesta un obicei bun pentru automobil?

Specialiștii ar spune că nu. În primul rând din pricina timpului de reacție care se lungește. În cazul în care apare un pericol în față, șoferului îi va fi greu să apese ampreiajul, să bage în viteze și apoi să accelereze.

Apoi, automobilul consumă mai mult dacă este lăsat „pe liber”. Motorul consumă circa 0,6 litri/oră dacă e lăsat „pe liber”, în timp ce în celălalt caz, dacă se frânează cu mașina în viteză, consumul este zero, scrie motorstory.ro.

Cauți o mașină nouă? Aici poți să le compari și să o alegi pe cea care este potrivită pentru tine!

Povestea accidentului în care NICU CEAUȘESCU A OMORÂT O FEMEIE! Totul a fost MUȘAMALIZAT!

Alți mecanici spun că nu este indicat să mergi cu mașina pe liberă deoarece „pinioanele arborelui secundar si primar ar avea viteze periferice foarte mari și cu timpul se vor deteriora rulmentii”.

Cu toate acestea, nu este indicat ca automobilul să rămână „pe liber” atunci când mașina coboară. Cel mai bun lucru este frâna de motor.

Povestea Daciei Deceneu, mașina îndrăgită de Nicolae Ceaușescu, interzisă de Elena: Nicule, nu e nici cal, nici măgar’

Ce înseamnă acest simbol de pe mașini! Nu te-ai fi gândit la așa ceva

A oprit să ajute o tânără cu mașina, dar a avut parte de o surpriză neplăcută! A chemat urgent poliția!

MARE ATENȚIE! Nimeni nu-ți spune asta despre MAȘINILE DIN GERMANIA!

Adaugă un comentariu

Articole similare