Intitulat K9, noul sedan de lux este si primul model cu tractiune spate din istoria marcii, fiind echipat cu suspensie pneumatica si o noua cutie automata cu opt trepte. Noul K9 a fost dezvoltat pornind de la platforma recent lansatului Hyundai Equus si este propulsat de un motor V6 aspirat de 3,8 litri si 290 CP. Anul viitor va fi oferita si o versiune GDI cu injectie directa, care va dezvolta o putere maxima de 334 CP, mai apropiata de pretentiile tipice clasei de lux. De pe lista echipamentelor standard nu vor lipsi un sistem audio Lexicon cu 17 difuzoare, centrala de comanda multimedia cu display de 12,3 inci sau farurile adaptive cu tehnologie LED, atat pentru luminile de zi, cat si pentru faza scurta si lunga.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Debut comercial pentru K9
Din ce in ce mai increzatori in propriile forte, coreenii de la Kia lanseaza pe piata din tara natala o limuzina cu o lungime de 5090 mm si un ampatament generos de 3045 mm, dimensiuni apropiate de cele ale unui Mercedes Clasa S sau BMW Seria 7.
-
Articole similare
-
De unde vine denumirea seriei limitate BMW M4 CS Edition VR46? Răspunsul este unul dintre cele mai neașteptate.
Mai întâi, despre mașină: BMW M4 CS Edition VR46 are un motor de 3,0 litri,…
-
Modernizare cuprinzătoare pentru Volvo XC60 – model 2026, rezultând o senzație pregnantă de generație nouă!
Volvo XC60 s-a născut când SUV-urile premium au început să se afirme în clasele mai…
-
Test Drive: Golden Gate-ul României la golden hour cu SsangYong Korando
Am avut nevoie de o aprobare specială de la constructor pentru a putea conduce în…
-
Expus în premieră în România la finalul săptămânii, Suzuki eVitara se pregătește pentru debutul comercial din toamnă.
Primul SUV electric al mărcii nipone se arată a fi un promotor interesant al electromoiblității,…
-
Britanicii plusează în miza pe electricitate: Rolls-Royce Spectre Black Badge este cel mai puternic RR produs vreodată!
Dacă aplicarea etichetei Black Badge a venit cu un mesaj lesne de intuit în cazul…