Intitulat K9, noul sedan de lux este si primul model cu tractiune spate din istoria marcii, fiind echipat cu suspensie pneumatica si o noua cutie automata cu opt trepte. Noul K9 a fost dezvoltat pornind de la platforma recent lansatului Hyundai Equus si este propulsat de un motor V6 aspirat de 3,8 litri si 290 CP. Anul viitor va fi oferita si o versiune GDI cu injectie directa, care va dezvolta o putere maxima de 334 CP, mai apropiata de pretentiile tipice clasei de lux. De pe lista echipamentelor standard nu vor lipsi un sistem audio Lexicon cu 17 difuzoare, centrala de comanda multimedia cu display de 12,3 inci sau farurile adaptive cu tehnologie LED, atat pentru luminile de zi, cat si pentru faza scurta si lunga.
,
Auto Bild Romania
in Știri
Debut comercial pentru K9
Din ce in ce mai increzatori in propriile forte, coreenii de la Kia lanseaza pe piata din tara natala o limuzina cu o lungime de 5090 mm si un ampatament generos de 3045 mm, dimensiuni apropiate de cele ale unui Mercedes Clasa S sau BMW Seria 7.
-
Articole similare
-
Recordurile există pentru a fi pulverizate și, eventual, poți folosi un Aston Martin Valkyrie pentru așa ceva. Cum funcționează?
Englezii au un fel simpatic și inflexibil de a o ține pe a lor: nu…
-
(P) Cum să vă protejați valoarea mașinii: Tot ce trebuie să știți despre asigurarea GAP
Valoarea unei mașini se poate devaloriza mai repede decât v-ați putea aștepta. Acest declin rapid…
-
Cu ce mașini vor mai umbla chinezii: Dongfeng Nissan N7, sedan electric compatibil cu clasa mare.
Încă o situație care demonstrează că occidentalii trebuie să își schimbe perspectiva asupra evoluției industriei…
-
Impuls manifest de spirit competitiv: Toyota RAV-X Concept tonifică personalitatea blândului SUV compact RAV-4.
Chiar dacă, de-a lungul generațiilor, Toyota RAV-4 a crescut în dimensiuni, a promovat soluții tehnice…
-
Nextbase lansează în România noua cameră de bord Piqo, cel mai mic model din gamă
Nextbase, lider global în domeniul camerelor de bord, anunță lansarea noului Piqo, cel mai mic…