Asociația Metrou Ușor solicită Primăriei Municipiului București să modifice de urgență planul propus pentru pasajul „Doamna Ghica’ din zona Colentina ca să prevadă un spațiu pentru linia de tramvai, dacă nu chiar construirea liniei de tramvai propriu-zise.
SUPER licitaţie ANAF: Audi A6 Quattro şi Volkswagen Passat la preţuri de Logan second
Poliţiştii la VÂNĂTOARE! Se dau AMENZI de 5800 lei după verificarea TALOANELOR
O astfel de linie de tramvai – care lipsește complet din proiectul pasajului pe care Capitala îl va construi pe 28 de milioane de euro printr-una din firmele proprii – ar putea duce la decongestionarea unor zone precum Pipera și ar degreva de trafic multe rute pe relația Pipera-Pantelimon-Titan-Berceni.
COD RUTIER 2019. Motive de bucurie pentru ŞOFERI! Iată noua LEGE
Primarul Gabriela Firea a încredințat contractul pentru proiectarea și execuția Pasajului Doamna Ghica-Colentina Trustului de Clădiri Metropolitane București, pe 16 mai anul acesta. Proiectarea ar urma să dureze 3 luni, iar execuția 12 luni, costurile fiind de circa 28 milioane de euro, a declarat Gabriela Firea. Pasajul va fi făcut peste Șoseaua Colentina și va avea două benzi pe sens.
IAR se modifică REGULILE pentru obținerea ITP! Toți ȘOFERII trebuie să știe ASTA
„Cu toate acestea, proiectul actual avut în vedere de PMB pentru pasajul Doamna Ghica elimină din start posibilitatea realizării unei linii de tramvai pe/sub pasajul Doamna Ghica (astfel încât tramvaiele să poată traversa Șoseaua Colentina pe relația Bulevardul Doamna Ghica – Șoseaua Petricani/Bd.Pompeiu), acest lucru fiind regretabil din punctul de vedere al asociației și în contradicție cu ceea ce și-a asumat PMB în 2016, prin Planul de Mobilitate Urbană Durabilă București-Ilfov’, transmite într-o scrisoare-protest Asociația „Metrou Ușor’ intitulată „Proiectul pasajului „Doamna Ghica’, o dovadă a viziunii falimentare a Primăriei București asupra dezvoltării durabile’.
Sursa: hotnews.ro