Denumirea duce cu gândul la parfumurile Chanel, dar DS No 8 este o limuzină luxoasă de avangardă care are propriul „parfum”!

vezi galeria foto

Sursa de inspirație pentru DS No 8 a fost conceptul DS Aero Sport Lounge. Avem aici de-a face cu noul vârf de gamă al mărcii DS Automobiles alvând un sistem de propulsie electric. De fapt, DS No 8 mizează din plin pe confortul excelent și pe o identitate proeminentă pentru a-și face loc în înalta societate a luxului exclusivist pe roți.


Bineînțeles, nu lipsesc micile accente creativ-exotice franțuzești, pe care unii le vor trece la manifestări de snobism tipice. De exemplu, DS numește adoptarea denumirilor „No‘ (așa se prescurtează noțiunea de „număr’ în franceză) drept o filosofie întruchipând eleganța și atemporalitatea. În plus, „°’ de pe partea din spate a mașinii este desenat ca vârful unui diamant, făcând referire la ADN-ul DS Automobiles. Această abordare leagă denumirile gamei existente de modelele viitoare prin utilizarea numerelor, dar introducerea unui raționament îndrăzneț prin indicativul „N°’ (număr). Viitoarea generație a gamei DS Automobiles va urma această nouă convenție de denumire.


Pentru DS N°8, numărul 8 este fără precedent pentru DS Automobiles. Forma sa, apropiată de semnul infinitului, este asociată cu echilibrul și relaxarea. Pentru a consolida identitatea mărcii, spatele automobilului va purta inscripția „DS AUTOMOBILES’ completată de „N°8′.

Plin de rafinament și tehnologie, designul lui DS N°8 este o proiecție în viitor și un manifest pentru arta franceză de a călători. Forma lui DS N°8 este o invitație la parcurgerea distanțelor lungi prin aerodinamica sa record. Cx-ul său de numai 0,24 și SCx-ul de 0,64, sunt printre cele mai bune din clasa sa. DS N°8 prezintă perfect aceste caracteristici aerodinamice prin finețea liniilor care evidențiază fluxul de aer din jurul caroseriei. Fiecare parte a caroseriei a fost analizată în tunelul aerodinamic. Toate îmbunătățirile la aerodinamică reprezintă o economie de 15 dm² în SCx, adică o creștere a autonomiei de 60 km WLTP și 75 km pe autostradă. Această performanță tehnică a fost realizată fără să compromită atractivitatea designului exterior.



Dimensiunile exterioare conferă lui DS N°8 prestanță și echilibru vizual: 4,82 m lungime cu o lățime de 1,90 m și o înălțime limitată la 1,58 m. DS N°8 oferă un soectru remarcabil de armonii cromatice interioare care însoțesc versiunile PALLAS și ETOILE. Noua culoare armonioasă Eternal Blue este semnătura de culoare a interiorului DS N°8.

DS N°8 va fi disponibil cu trei versiuni de sisteme electrice de propulsie 100% electrice care dezvoltă 230 CP, 245 CP și 350 CP – acesta din urmă dispunând două motoare electrice pentru tracțiune integrală. Toate motoarele beneficiază de rezerve generoase de putere care oferă sub solicitare maximă un plus de 30 CP la versiuniea FWD – deci 260 CP, 35 CP la versiunea FWD LONG RANGE, deci 280 CP și 25 CP pentru varianta AWD LONG RANGE, deci 375 CP.


Pentru DS N°8 sunt propuse baterii în două variante de capacitate. Prima oferă o capacitate utilă de 74 kWh pentru DS N°8 FWD (230 CP). A doua, cu o capacitate netă de 97,2 kWh, echipează versiunile FWD LONG RANGE (245 CP) și AWD LONG RANGE (350 CP). DS N°8 FWD LONG RANGE are o autonomie de 750 km pentru un consum de 12,9 kWh/100 km (ciclu standard WLTP). De asemenea, anunță o autonomie impresionantă de peste 500 km pe autostradă (la o viteză constantă de 120 km/h).

DS N°8 oferă performanțe de top, cu o accelerație de la 0 la 100 km/h de 5,4 secunde pentru versiunea AWD LONG RANGE, și de 7,7 / 7,8 secunde pentru versiunile FWD. Fiecare DS N°8 are viteza maximă limitată la 190 km/h.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE