Toyota a imbogatit paleta de motorizari a lui RAV4 cu o unitate diesel de 2,0 litri, care va fi disponibil impreuna cu sistemul de tractiune integrala Integrated Dynamic Drive System.
Este vorba de motorul D-4D de pe Avensis, care dezvolta 124 CP si un cuplu maxim de 310 Nm. Performantele lui RAV4 cu nou grup motopropulsor nu au fost comunicate, dar Toyota promite un nivel mediu al emisiilor de CO2 de 139 g/km. Integrated Dynamic Drive System coordoneaza interactiv sistemele Dynamic Torque Control AWD, Vehicle Stability Control (VSC) si Electric Power Steering (EPS) pentru a asigura performantele, siguranta si comportamentul optim indiferent de conditiile de conducere. Sistemul poate directiona de la 100% din cuplu pe puntea fata pana la 50% pe puntea spate, cu posibilitatea blocarii raportului la 50%:50% pana la viteza de 40 km/h.
Pe langa noul grup motopropulsor, RAV4 va dispune si de o gama de echipamente imbunatatita, cu asistent de unghi mort si Rear Cross Traffic Alert la iesirea cu spatele dintr-un spatiu fara viziblitate, un nou sistem de infotainment Toyota Touch 2 si un unitate HiFi JBL disponibila pe echiparile superioare.