Ministrul Mediului a anunţat că, în cazul Programului Rabla Plus’, a fost modificat Ghidul de finanțare şi din 2018 în program vor intra și mașinile mici nepoluante.
„Am inclus în aceste programe și cvasi-ciclurile electrice, în sensul că cine dorește să-și achiziționeze o mașină mică și care se poate parca ușor și este depoluantă, va primi finanțare începând cu anul 2018. În același timp, pentru că prețul acestora este mult mai mic decât eco-bonusul de 10.000 de euro pe care îl dăm, am dat pentru mașinile care sunt sub această sumă finanțare numai de 50%, astfel încât să nu ne trezim în situația în care prețul unei mașini, fiind mai mic, cineva să își închipuie că banii respectivi ar putea fi dați direct în contul cetățeanului. Cred că, în continuare, înnoirea parcului auto este extrem de importantă, este o dovadă că românii doresc în fiecare an să își cumpere o mașină nouă, odată este benefic și pentru modul în care noi nu mai poluăm, modul în care noi știm sigur că vom trîi într-un mediu curat și sănătos, dar în același timp siguranța cetățeanului prin circulația pe drumurile publice este sută la sută asigurată. Speram că prin programul multianual de finanțare a celor două programe „Rabla Clasic' și „Rabla Plus„, începând și de anul viitor, numărul mașinilor sută la sută electrice, cele care nu poluează sau hibrid plug-in va fi mult mai mare decât cele care până la sfârșitul anului, bănuiesc vor atinge aproximativ 1.000 de bucăți', a declarat ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu.
5 piese de mașini pe care să nu le cumperi la mâna a doua
Primăria Capitalei abandonează marile proiecte de infrastructură
Ni se pregăteşte o nouă formă a timbrului de mediu