Numele lui Aston Martin DBS770 Ultimate are două semnificații implicite, date de termenul de încheiere: prima, că este cel mai „tare’ din ofertă și a doua, că nu mai urmeză nimic după. Din fericire și, respectiv, din nefericire, ambele sunt adevărate.
Indicativul DBS a reprezentat dintodeauna un mesaj de supremație în cadrul nomenclatorului Aston Martin, fapt valabil și pentru generația de coupe-uri lansate în 2018 și numite astfel. Acestea au sub capota din față motorizări V12 twin-turbo, abilități dinamice excepționale și design întru totul remarcabil. Ediția limitată Aston Martin DBS770 Ultimate atinge apogeul temei DBS și, în același timp, anunță apropierea încetării fabricației sale.
Aston Martin DBS770 Ultimate va fi asamblat atât în formă de coupe, cât și de cabrio (variant denumită Volante). În momentul în care citiți aceste rânduri, atât cele 300 de coupe-uri, cât și cele 199 de decapotabile Aston Martin DBS770 Ultimate din producția producției au fost deja vândute.
Propulsorul V12 de 5,2 litri specific lui Aston Martin DBS770 Ultimate furnizează 770 CP la 6500 rpm, cuplul său maxim fiind de 900 Nm pe intervalul dintre 1800 și 5000 rpm. În comparație cu versiunea normal a motorului, a fost schimbată maparea admisiei de aer și a aprinderii, iar presiunea de supraalimentare a fost mărită cu 7%. Viteza maximă a lui Aston Martin DBS770 Ultimate este de 340 km/h.
Transmisia include o cutie de viteze automată cu 8 trepte de origine ZF, iar sistemul de frânare CCB (Carbon Ceramic Braking) dispune de discuri cu diametrul de 410 mm (în față) și 360 mm (în spate). Suspensia mizează pe contribuția unui system ADS (Adaptive Damping Sistem) pentru a oferi o ținută de drum pe măsură exigențelor legate de Aston Martin DBS770 Ultimate.