Geely și-a reînceput activitatea în Hangzhou, China, aplicând totodată o serie de metode care să mențină sănătos mediul de lucru.
Citește și:
Coronavirusul pune pe butuci industria auto din România. Dacia și Ford suspendă producția
Cum este afectată piața imobiliară de Coronavirus. Interviu cu Mihnea Șerbănescu
Reguli speciale pentru șoferii de TIR care vin din zonele puternic afectate de coronavirus
Protejează-te de coronavirus! Cum să-ți igienizezi mașina în timpul pandemiei
Polițiști cu frică de coronavirus: cum reacționează când află de unde vii (VIDEO)
În timp ce pandemia de coronavirus lovește din plin Europa, în China pare să fi trecut peste șocul inițial și își adună puterile pentru a stabiliza economia. Un exemplu de luat în seamă este Geely, producătorul chinez de autoturisme, care și-a reînceput activitatea la sediul central din Hangzhou.
Sigur, pentru a asigura o bună funcționare, în condiții de siguranță, Geely a venit cu o serie de măsuri care să împiedice crearea unui focar de coronavirus în centrele și fabricile sale.
În primul rând, a sistat orice deplasare în interes de serviciu, iar în centrele sale au voie doar muncitorii. Fără vizite. Totodată, angajații care intră în sediul central din Hangzhou trebuie să treacă printr-un screening termic, ca să se asigure că nu au febră.
La intrarea în parcare s-au montat carpete cu dezinfectant, iar clanțele mașinilor sunt, de asemenea, dezinfectate de către personalul de securitate.
În clădire au fost, de asemenea, montate aparate cu dezinfectant oriunde contactul cu suprafețele este necesar — de exemplu, în lifturi. Apropo de lifturi: a fost limitat numărul de persoane care au voie să intre în același timp în lift. Angajații nu trebuie să se apropie unul de altul la mai puțin de 1 metru. Aceștia primesc măști noi la fiecare opt ore și sunt scutiți de ședințe — totul se rezolvă prin videoconferințe.
Geely a anunțat că din momentul implementării acestor măsuri (1 Martie) nu s-au confruntat cu niciun caz apărut în rândul angajaților săi.
Poate că aceste măsuri ar trebui implementate și în fabricile din România. Ieri, atât Dacia cât și Ford au anunțat că sistează pentru o perioadă activitatea la fabricile din Mioveni, respectiv Craiova. Angajații au fost trecuți în șomaj tehnic.