Mahindra exersează de la un timp încoace un limbaj stilistic numit Heartcore Design, iar una dintre noutățile care ilustrează în manieră relevantă efortul respectiv este SUV-ul Mahindra BE 6. Avem de-a face cu un vehicul de clasă compactă care mizează fără rezerve pe o expresivitate dinamică, ducând eventual cu gândul la rally-raidurile viitorului.
La baza acestui vehicul și a altor viitoare noutăți de la Mahindra va sta platforma tehnică numită INGLO Electric Origin. Deocamdată, din această generație de modele mai este cunoscut SUV-ul Mahindra XEV 9e, care este ceva mai lung decât BE 6 și are o suprafață vitrată laterală cu trei geamuri – semn al unei note premium.
Cu referire la platforma respectivă, au fost anunțate cifre de felul unei autonomii de 682 km pentru Mahindra BE 6 și 656 km, pentru Mahindra XEV 9e. Bateria cea mai mare alocată platformei are capacitatea de 79 kWh, o altă versiune cu rol entry-level dispunând de 59 kWh. Garanția acordată bateriilor va fi de 10 ani sau 200.000 km. Configurația sistemului de propulsie include tracțiune integrală cu trei motoare, puterea sa maximă fiind cotată la 210 kW (286 CP).
Astfel dotate, Mahindra BE 6 și Mahindra XEV 9e accelerează de la 0 la 100 km/h în 6,7 s și, respectiv, 6,8 s. În cazul unei surse de încărcare de curent continuu cu flux de 175 kW, încărcarea de la 20% la 80% ar trebui să dureze numai 20 de minute.
Nu au fost oferite încă imagini ale interioarelor, dar s-a precizat că pe planșa de bord se vor găsi trei ecrane integrate într-un ansamblu Cinemascop. Fiecare are diagonala de 31,24 cm, iar când funcționează complet integrat, arată ca un ecran mare cu diagonala de 110,08 cm. Sistemul informațiilor de bord Vision X include un gead-up display complex, iar sistemul de infotainment se bazează pe așa-numita arhitectură MAIA (Mahindra Artificial Intelligence Architecture), un proiect Mahindra pe care producătorul îl numește „cea mai puternică inteligență de bord din lumea auto'.