Fiat Punto și-a încheiat cariera și nu are încă un înlocuitor anunțat.
Hyundai ar putea prelua Fiat Chrysler Automobiles
Modelul italian a debutat în urmă cu 13 ani și a primit mai multe actualizări de-a lungul carierei sale, dar nu suficiente pentru a rămâne competitiv. Ultimul cui în sicriul lui Punto a fost bătut de EuroNCAP, după ce organizația l-a testat pe Punto din nou după ultima restilizare și i-a dat zero stele de siguranță conform celor mai recente standarde aplicate de organismul independent.
Fiat Chrysler Automobiles l-a păstrat pe Punto în ofertă în ciuda faptului că rivalii săi erau actualizați periodic. Italienii au preferat să țină acceeași platformă, care data din 2005, dar să schimbe periodic numele odată cu restilizările aplicate modelului.
Ce mașini noi au cumpărat românii în primele luni din 2018
Fiat 500 sărbătorește venerabila vârstă de 60 de ani
La lansarea din 2005, Punto a devenit Grande Punto. Facelift-ul din 2009 i-a schimbat numele în Punto Evo, ca apoi să revină la numele Punto în 2012. Ultimul facelift al lui Punto a venit în urmă cu șase ani.
În loc de înlocuitor de Punto, Fiat va extinde gama 500. Aceasta din urmă ar trebui să umple spațiul din ofertă lăsat liber prin eliminarea lui Punto. Între timp, Volkswagen Polo și Ford Fiesta se luptă în materie de vânzări la nivel european, iar Dacia Sandero culege laurii în Europa prin prețul său competitiv.