Ford oferă un sistem de detectare a gropilor pentru noua generație a lui Focus. Compacta poate fi echipată cu o suspensie cu amortizoare a căror acțiune este controlată continuu.
Sistemul de amortizare cu monitorizare continuă face măsurători la fiecare două milisecunde pentru a optimiza fiecare setare posibilă pentru o rulare cât mai confortabilă și mai economică. Desigur, șoferul nu trebuie să facă nimic în plus pentru a beneficia de această funcție odată ce mașina pe care o conduce este configurată cu sistemul Continously Controlled Damping.
Ce trebuie să faci pentru a recupera de la Primărie banii dintr-o daună
Ford a dezvoltat tehnologia nouă la centrul său din Köln, Germania, unde a fost nevoie să amenajeze un drum special pentru a putea testa toate gropile imaginabile de ingineri. Sistemul monitorizează în timp real senzori imașinii și poate să reducă efectele resimțite la trecerea printr-o groapă.
Sistemul poate să perceapă momentul în care o roată intră într-o groapă și limitează cursa suspensiei în acel moment pentru a preveni intrarea completă a roții în groapă. Această idee previne atingerea capătului cursei suspensiei la revenirea pe drumurile normale și aduce un plus de confort la bord prin atenuarea șocului.
Întreaga mișcare se întâmplă într-o fracțiune de secundă, explică oficialii Ovalului Albastru, iar suspensia spate va reacționa mai rapid decât cea din față deoarece sistemul va putea calcula momentul precis în care pneurile spate se vor întâlni cu denivelarea întâlnită de cele din față.
Iarna trecută ne-a adus o ‘criză a gropilor’, spun oficialii Ford, iar explicația este legată de masa de aer artic care a pus stăpânire pe Europa de Est și a favorizat formarea gheții și degradarea asfaltului. Sigur, țara noastră nu beneficia nici înainte de iarna trecută de asfalt de calitate înaltă pe toate drumurile sale, dar sezonul rece sigur nu ne-a ajutat în această direcție.
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost: Un hot-hatch plin de viață
Noua generație a lui Ford Focus a fost prezentată public în luna aprilie a anului curent și se bucură de un design regândit și de o plaformă tehnică nouă. Debutul comercial al noului model are loc în a doua parte a anului curent.
mda. citroen DS break combi 1975 face acelasi lucru ( nu te zgaltie ). dar abordezi curbele mai putin sportiv.