Inima sistemului de propulsie hibrid a lui 918 Spyder are la baza un propulsor V8 aspirat pe benzina, cu o cilindree de 4,6 litri, care produce 608 CP si se poate tura pana la 9.150 rpm. Acesta este pozitionat central, in fata puntii spate si transmite cuplu numai spre rotile spate. Tot pentru a antrena puntea spate, exista un motor electric cu o putere de 156 CP. Aceste doua propulsoare pot functiona separat sau impreuna pentru a asigura tractiunea. Pe puntea fata exista alt motor electric de 130 CP care functioneaza doar pana la viteze medii si are rolul de a asigura acceleratii mai rapide si un nivel ridicat de tractiune. Puterea intregului ansamblu este de 887 CP.
Din punct de vedere ecologic, 918 Spyder se poate lauda ca ruleaza pana la 31 km electric, cu viteze de pana la 150 km/h si are un consum mediu incredibil, de numai 3,0 l/100 km. Totusi, acesta este un supercar asa ca mai importanta este perfromanta. Viteza maxima pe care o poate atinge 918 Spyder este de 345 km/h, cu acceleratii fabuloase: 0-100 km/h in 2,8 secunde, 0-200 km/h in 7,7 secunde si 0-300 km/h in 22,0 secunde. Porsche a anunta ca va produce 918 exemplare din acest supercar, de unde si numele sau de 918 Spyder.