În anul 2017, reţeaua de dealeri auto Automobile Bavaria Group a livrat în România peste 1,500 automobile BMW noi, puţin sub 300 de automobile noi marca MINI şi peste 160 de motociclete BMW Motorrad.
Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2017 o cifră de afaceri de peste 136 milioane euro şi o creştere cu peste 15% a volumului vânzărilor de automobile faţă de anul precedent.
Segmentul automobilelor rulate, reprezentat la nivelul Grupului prin Bavaria Used a înregistrat o creştere de peste 33% în volum, depăşind pragul de 1,000 de unităţi livrate, creştere susţinută prin servciile premium oferite clienţilor.
Cele mai bine vândute modele BMW noi, în cadrul reţelei Automobile Bavaria Group, au fost BMW X3 (235 unităţi, cu peste 30 faţă de 2016), BMW X1 (232) şi BMW X5 (203), iar pentru automobilele rulate: BMW X5 (140), BMW Seria 5(135) şi BMW Seria 3(104).
Cele mai bine vândute modele MINI au fost MINI Hatchback (5-uşi & 3-uşi) şi MINI Countryman,atât pentru segmentul de automobile noi cât şi rulate. În anul 2017 s-au vândut 12 uniţăti MINICountryman plug-in hybrid, reprezentând 19% din volumul total pentru MINI Countryman şi 16
unităţi din modelul John Cooper Works, reprezentând 5% din volumul total.
Printre cele mai exclusiviste modele livrate de Automobile Bavaria Group în anul 2017 s-au numărat: un model personalizat MINI John Cooper Works, două automobile BMW Seria 7 (BMW M760Li xDrive şi un BMW 750Li xDrive în ediţie limitată) alături de BMW M4 DTM Champion Edition, ediţia limitată la 200 de exemplare în întreaga lume şi cel mai rapid model construit de BMW până în prezent. Acesta este şi singurul model aflat în România.
Anul 2017 a fost un an de creştere a vânzărilor şi pentru BMW Motorrad, cu 165 unităţi vândute,faţă de 120, în anul 2016. Cifra de afaceri pe acest segment a crescut astfel la 2,5 milioane euro. O creştere record s-a înregistrat pentru autombilele electrice BMW i, cu un număr total de 106
automobile vândute (BMW i3 şi BMW i8), alături de 43 de automobile plug-in hybrid.