Honda Civic 1.6 diesel a debutat în gama japonezilor. Până acum, noua generație a lui Civic nu era oferită cu o motorizare alimentată cu motorină.
Honda Civic 5D – Perfecțiune pe muchie de cuțit
Noul Civic 1.6 diesel va putea fi comandat atât cu o manuală cu șase trepte, cât și cu o automată cu nouă trepte. Aceasta din urmă este o noutate în gama Honda și japonezii spun că transmisia automată va fi optimizată pentru agilitate și economie de carburant.
Honda Civic 1.6 diesel oferă 120 CP la 4.000 rpm și 300 Nm de la 2.000 rpm. În comparație cu predecesorul Civic 1.6 diesel, noul model a fost îmbunătățit pentru a reduce vibrațiile resimțite la bord și pentru a fi mai silențios.
Honda CR-V Hybrid: Primul SUV hibrid al japonezilor pentru piața europeană
Unica versiune de putere are un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 11 secunde în varianta cu transmisie automată. Acest aspect îi va aduce un dezavantaj în raport cu un Golf TDI, de exemplu. Viteza maximă este de 200 km/h, în timp ce consumul mixt în ciclul WLTP este de 4.1 litri la sută. Emisiile de CO2 ale lui Civic 1.6 diesel sunt de 108 grame pe kilometru pentru modelul sedan și cresc cu un gram pe kilometru pentru hatchback.
Patru ani consecutivi de creștere pentru Honda în România
Listele de comenzi în România vor fi deschise în luna august, când vom avea și prețurile lui Honda Civic 1.6 diesel. Cel mai ieftin Honda Civic oferit în prezent în România pleacă de la 17.500 euro cu TVA inclus. Motorul de bază este un 1.0 Turbo alimentat cu benzină și cuplat unei transmisii manuale cu șase trepte.
Unitatea are VTEC și oferă 129 CP și 200 Nm, mai multă putere decât Civic 1.6 diesel, dar un cuplu mai mic cu 100 Nm. Acesta din urmă se simte la reprize, diesel-ul având posibilitatea să fie mai agil de la 80 la 120 km/h, de exemplu.